«ولیمه» و روایتی ناگفته از تسخیر لانه جاسوسی - کراپ‌شده

فیلم کوتاه «ولیمه» جدیدترین تولید موسسه رویش رسانه به سفارش مرکز تولیدات جوان برای پخش از شبکه سه آماده می شود.

به گزارش مشرق، فیلم کوتاه ولیمه  به کارگردانی محمد مهدی فکریان و تهیه کنندگی محسن مشرقی به نویسندگی علی اکبر شهبازی  بعد از طی مراحل فنی جهت نمایش در شبکه سه سیما آماده میشود.

محمد مهدی فکریان با بیان اینکه، ولیمه  به مناسب سیزده آبان و با موضوع حواشی تسخیر لانه جاسوسی ساخته شده است، اظهار کرد: تاریخ ایران پر از اتفاقات افتخار آمیز است که گاهی حواشی بسیار زیبایی دارد که اگر روایت شود آن وقایع را شنیدنی تر می کند. یکی از این وقایع، اتفاقاتی است که در حاشیه تسخیر لانه جاسوسی اتفاق افتاده و به صورت خودجوش توسط مردم شکل گرفته است.

این کارگردان با بیان اینکه، فیلم کوتاه "ولیمه" روایت مردم عادی و واکنش آن ها به واقعه تسخیر لانه جاسوسی است، تصریح کرد: ما در زمانی زندگی می کنیم که باید بتوانیم در برابر هجمه هایی که به تاریخ و فرهنگ و پیشینه ی پر افتخار ما صورت می گیرد روایت های زیبا و درستی از گذشته داشته باشیم تا نسل کنونی ما بتوانند به درستی در مورد وقایع قضاوت کنند و به بینش درستی برسند و فیلم ولیمه از این جنس کارهاست.

محمدمهدی فکریان درباره خلاصه داستان  این فیلم گفت: فیلم کوتاه "ولیمه" روایت یک کاسب بازاری است که به تازگی از سفر حج برگشته و در مراسم استقبال خود با برخورد عجیبی از طرف مردم روبه رو می شود و به دنبال علت این رفتار مردم است.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: محمدمهدی فکریان، تهیه کننده: محسن مشرقی، نویسنده: علی اکبر شهبازی بازیگران: مجید نظیمی، احمد صابرطحان، فضه حسکوئیان، محمدرضامیرزا آقایی، محمدرضا معصوم، حسن خوش حالت، مصطفی ولی زاده، احمدرضا شومالی، مدیر تولید: محمد خالقی، دستیار کارگردان: محمدحسین حمصیان، مشاورکارگردان: محمدامین مداح الحسینی، تدوین و اصلاح رنگ و نور: علی ظاهری، مدیرفیلمبرداری: مجتبی یزدی، مدیر صدابرداری: مصطفی بهمنی، طراح صحنه: شقایق رازانی، طراح لباس: منا کاشانی، مسئول هنروران وحید صباغیان.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس