نیروهای مسلح ید واحده تأمین امنیت کشور است

فرمانده کل ارتش گفت: نیروهای مسلح به عنوان ید واحده برای تأمین امنیت کشور تلاش می‌کنند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه دیدار و گفتگو با سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی گفت: هر جا که ناجا نیازمند حمایت و پشتیبانی باشد، ما به اندازه توان و ظرفیت مان از این نیروی مقتدر پشتیبانی می کنیم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی انتظامی عهده‌دار اصلی ماموریت خطیر تامین امنیت مرزها است و ما با حضور در مرزهای شمال شرق، شرق و غرب کشور به ناجا کمک می کنیم و در این راستا نیروهای مسلح به عنوان ید واحده برای تامین امنیت کشور تلاش می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر مسئولیت اصلی تامین امنیت مرزها به عهده نیروی انتظامی است و ما در مرزهای شمال شرق، شرق و غرب کشور به ناجا کمک می کنیم و در این راستا نیروهای مسلح به عنوان ید واحده برای تامین امنیت کشور تلاش می کنند.

سرلشکرموسوی ضمن تشکر و قدردانی از نیروهای انتظامی گفت: به عنوان یک شهروند، خودمان و خانواده هایمان، مدیون نیروی انتظامی هستیم.

فرمانده کل ارتش گفت: توصیه و تدبیر فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی) تقویت هم افزایی ها و هماهنگی ها میان نیروهای مسلح است؛ خوشبختانه امروز هماهنگی و تعامل خوبی میان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و ارتش وجود دارد.

امیر سرلشکر موسوی با اشاره به تعاملات نیروی انتظامی و ارتش یادآور شد: اقدامات خوبی در راستای تقویت هم افزایی ها میان ناجا و ارتش صورت گرفته است؛ در حال حاضر تبادلات و تعاملات آموزشی داریم، به گونه ای که هم از ناجا در مراکز آموزشی و دانشگاهی ارتش، دانشجو حضور دارد و هم در مراکز آموزشی و دانشگاهی ناجا، نیروهای ما حضور دارند و از ظرفیت های علمی و آموزشی یکدیگر بهره می بریم.

در ادامه سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور فرمانده کل ارتش در ستاد ناجا گفت: اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران باعث سربلندی ما در منطقه و عرصه بین الملل شده و از ظرفیت های موجود در راستای تعالی اقتدار کشور و امنیت بهره می بریم و امروز شاهد هماهنگی خوبی میان ارتش و ناجا هستیم.
سردار حسین اشتری اظهار داشت: امروز این افتخار را داشتیم که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی، میزبان فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از فرماندهان عالی رتبه ارتش باشیم؛ این عزیزان در گرامی داشت هفته ناجا بزرگواری کرده و با حضورشان ما را مورد لطف و محبت قرار دادند.

وی ضمن قدردانی از حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ستاد ناجا افزود: از فرمانده محترم و مقتدر ارتش بابت همه اقدامات خوبی که در کشور انجام می دهند، به سهم خود قدردانی می کنم.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: نیروهای مسلح تحت فرماندهی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) با هماهنگی کامل در حال اجرای ماموریت هستند و ضمن تلاش برای ارتقاء امنیت و اقتدار کشور، در شرایط و حوادث مختلف در کنار مردم، پای کار هستند و ایفای نقش می کنند.

وی یادآور شد: ما از تجربه، دانش و ظرفیت عزیزانمان در مراکز آموزشی و دانشگاهی ارتش بهره می بریم به گونه ای که امروز برخی از همکارانم در مراکز آموزشی و دانشگاهی ارتش مشغول آموزش و کسب تجربه هستند و از طرفی برخی از ظرفیت های نیروی انتظامی نیز در اختیار نیروهای ارتش است.

سردار اشتری تبادل اطلاعات را نقطه قوت دیگری در تعاملات ارتش و ناجا برشمرد و افزود: هم افزایی میان ناجا و ارتش و سایر نیروهای مسلح باعث دلگرمی مردم است و امروز شاهدیم که به برکت هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری نیروهای مسلح در بین مردم محبوبیت دارند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس