کد خبر 1290389
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴
درگیری لفظی سرمربی پدیده با مدیر تیم/ میثاقیان جای مهاجری را می‌گیرد؟

درگیری لفظی رضا مهاجری با مهدی سیدصالحی بابت مطالبات بازیکنان منجر به قهر سرمربی پدیده شد و حالا زمزمه حضور اکبر میثاقیان به گوش می‌رسد.

به گزارش مشرق، مشکلات تیم فوتبال پدیده تمامی ندارد و پس از عدم همراهی بازیکنان این تیم در سفر به رفسنجان و لغو دیدار این تیم با مس، رضا مهاجری، سرمربی پدیده نیز با مسئولان باشگاه دچار مشکل شد.

بازیکنان پدیده امروز برای چندمین بار به محل تمرین تیم‌شان رفتند، اما به دلیل عدم پرداخت مطالبات‌شان حاضر به انجام تمرین نشدند و با لباس شخصی در محل حضور داشتند. در ادامه رضا مهاجری از سیدمهدی سیدصالحی که به عنوان مدیر تیم فوتبال پدیده انتخاب شده و نماینده مدیریت باشگاه در تیم است مطالبات بازیکنان را پیگیری می‌کند که صحبت‌های آنها منجر به درگیری لفظی می‌شود تا در ادامه مهاجری به حالت قهر محل تمرین پدیده را ترک کند.

پس از این اتفاق فردی به نمایندگی از فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه با اکبر میثاقیان برای قبول هدایت پدیده صحبت کرده و حالا زمزمه حضور میثاقیان در تیم پدیده به جای مهاجری شنیده می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مرتضی IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    0 0
    چند نفر پولدار داغون پدر فوتبال خراسان،گیلان، خوزستان و.... بقیه رو در آورده، هوادارای تیمای محبوب هم فقط بلدن توو سر و کله هم بزنن، پولدارا ببینن و به ریششون بخندن.99% پولدار دلی ندارن که برا کسی یا چیزی بسوزه.مردم خودشونو کوچیک کردن خیلللللی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس