کد خبر 1290307
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
اتفاقی عجیب در لیگ یک؛ یک بازی با حضور تماشاگر برگزار شد!

در اتفاقی فوق العاده عجیب در جریان برگزاری رقابتهای لیگ یک کشور، یکی از بازیهای هفته دوم این رقابتها با حضور تماشاگر برگزار شد.

به گزارش مشرق، پس از شرایط کرونایی که مدتی تمام فعالیت‌های ورزشی از جمله فوتبالی تعطیل شد، رقابتهای فوتبال تحت شرایط خاصی پیگیری شد که یکی از آنها انجام مسابقات بدون حضور تماشاگر بود. تاکنون حتی بازی‌های تیم ملی ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده.

در هفته دوم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم‌های سایپا و قشقایی در حالی در شیراز به مصاف هم رفتند که در این بازی تعداد قابل ملاحظه‌ای از هواداران تیم قشقایی در ورزشگاه حضور داشته و در تمام طول دقایق بازی تیم شان را تشویق و حمایت کردند؛ که این کاملاً خلاف مقررات بود.

همچنین اتفاق عجیب دیگری که در این بازی روی داد، تغییر ورزشگاه بازی از حافظیه بود و این بازی در ورزشگاهی برگزار شد که زمین آن شرایط مطلوب و استانداردی برای برگزاری یک دیدار فوتبال نداشت.

این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود قشقایی به پایان رسید و باعث شد تیم شیرازی هم امتیاز با خیبر خرم آباد و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر، در رده دوم جدول قرار بگیرد.

تصویری که نشان می‌دهد تعدادی تماشاگر منتسب به تیم قشقایی در ورزشگاه محل برگزاری بازی حضور داشتند

اتفاقی عجیب در لیگ یک؛ یک بازی با حضور تماشاگر برگزار شد!

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس