کد خبر 1289957
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸
عراق| نبرد همزمان حشد شعبی در دو جبهه +عکس و فیلم

نیروهای بسیج مردمی عراق(حشد شعبی) همزمان در دو جبهه میدانی و ادامه نبرد پاکسازی عراق از وجود بقایای تروریسم تکفیری و جبهه خدمات رسانی به مردم این کشور فعال هستند.

به گزارش مشرق، نیروهای حشد شعبی امروز یک عملیات امنیتی در شهر الطارمیه در شمال بغداد-پایتخت- عراق انجام دادند. عملیات امنیتی حشد شعبی همگام با دیگر نیروهای امنیتی عراق برای پاکسازی برخی مناطق از لوث بقایای تروریست‌های تکفیری ادامه دارد.

نبرد همزمان حشد شعبی عراق در دو جبهه +عکس

اما حشد شعبی علاوه بر خدمت به مردم عراق در جبهه مبارزه با تروریسم، به خدمات رسانی به این مردم در زمینه بازسازی و آبادانی کشور ادامه می‌دهد.

نبرد همزمان حشد شعبی عراق در دو جبهه +عکس

نیروهای بسیج مردمی در تازه‌ترین گام، اقدامات گسترده‌ای را برای احیا و بازسازی جاده موسوم به جاده مرگ در مسیر بغداد به استان واسط انجام می‌دهند. تازه‌ترین خدمات رسانی حشد شعبی به مردم عراق به یاد شاعر نامدار عراقی «سمیر صبیح» با عنوان پویش خدمات رسانی سمیر صبیح انجام می‌شود، این شاعر مردمی طرفدار حشد شعبی بود و اشعار حماسی در حمایت از بسیج مردمی می‌سرود که متاسفانه بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد.

نبرد همزمان حشد شعبی عراق در دو جبهه +عکس

نبرد همزمان حشد شعبی عراق در دو جبهه +عکس

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    5 0
    بسیج و حشد الشعبی باعث خیر و برکت هستند یا از مردم دفاع میکنند یا به آنها خدمات رسانی می کنند شجره طیبه بسیج و حشد الشعبی و حزب الله و فاطمیون و غیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس