کد خبر 1289938
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶
کشته شدن ۱۷ تن در درگیری گروه طالبان در هرات

مسئولان بهداشتی در ولایت هرات تأیید می‌کنند که ۱۷ نفر به‌شمول زنان و کودکان در درگیری نیروهای طالبان با افراد مسلح در شهر هرات کشته شده‌اند.

به گزارش مشرق به گزارش اسپوتنیک، یک مسئول بهداشتی که خواست نامش در خبر ذکر نشود، گفته است، که هفت کودک، سه زن و هفت مرد از جمله یک طالب شامل کشته‌شدگان اند.

او همچنین گفت، که اجساد کشته‌شدگان به درمانگاه حوزوی هرات منتقل شده‌اند.

هویت کشته‌شدگان تا کنون روشن نشده است.

اما در اعلامیه‌  فرماندهی امنیه‌  گروه طالبان برای هرات آمده است، که چهار آدم‌ربا در نتیجه‌  درگیری با نیروهای این گروه در منطقه‌ی پُل خیمه دوزان شهر هرات واقع در ناحیه‌  پانزدهم کشته شده‌اند.

در اعلامیه همچنین گفته شده است، که این افراد در یک خانه‌  مسکونی جا بجا شده بودند و پس از آغاز تیراندازی به‌سوی نیروهای طالبان، در درگیری با این نیروها کشته شده‌اند.

 این نخستین درگیری سنگین میان طالبان و افراد مسلح از زمان تسلط طالبان بر هرات است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    8 2
    آدم ربایی در افغانستان زیاد و حداقل خوبی گروه افراطی تندرو طالبان اینه که به شدت با این مسائل برخورد می‌کند ، قصد دفاع از طالب ها رو نداشتم انسان باید خوب و بد رو هم بگه ..
  • نیما HK ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    0 0
    مجاهدین پیروز و منافقین خوارند
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    2 0
    سلام.این اولین بار نیست،قبلا هم(چند هفته پیش) چند کودک رو نجات دادن! و عکس هاش هم در اینترنت هست! (میراث فساد و فحشاء امریکا و غرب در افغانستان) که الان توسط گروه طالبان داره جمع میشه! امریکا و غرب،قشنگ از کودک تا زن، تا مرد تا .. افغانستانی برنامه ریزی کردن،که هر کدوم رو به یک سمت فساد و فحشاء ببره! جالبه ک گروهک به اصطلاح مقاومت(!) در این 20 ساله! معلوم نیست کجا بوده! و قتی به اصطلاح کشور(!) در این تجاوز گری ها بی رحمانه و فساد و فحشاء غرق بوده! و کودکان افغانستانی اینطور مورد طمع تجاوز گران جنسی و ادم ربایان و .. قرار میگرفتن! اما امروز فریاد غیرت و .. سر میدهن! حقوق زنان میکن! و ازاد کردن کشور ..! بیشتر بهشون میاد مزخرف گویان راه حق(!) باشن.. مردک مزدور بی وطن و بی غیرت و بی هویت و بی همه چیز! که افغانستان رو امسال همین گروه بی شرف بی وجدان (به اصطلاح مقاومت(!) ..) به این روز انداختن! به نوکری برای ملحدین درجه یک زمین! امریکا و غرب وحشی! با یک جستجو ساده میشه،فیلم و عکس ها که به راحتی سربازان افغانستانی ها رو میکشتن! و هر کاری که عشقشون میکشید در افغانستان انجام میدادن رو دید!..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس