بازگشت رویایی واتفورد در بندر لیورپول؛ بیلسا از شکست گریخت

هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با کامبک واتفورد مقابل اورتون پیگیری شد.

به گزارش مشرق، هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با برگزاری چهار دیدار به صورت همزمان از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت تهران پیگیری شد که در مهمترین مسابقه، واتفورد با کامبکی فوق‌العاده میزبانش اورتون را در هم کوبید و لیدزیونایتد در دقیقه آخر از شکست فرار کرد.

شاگردان کلودیو رانیری بعد از باخت سنگین مقابل لیورپول به مصاف دیگر تیم بندر لیورپول یعنی اورتون رفتند، دیداری که تا دقیقه ۷۸ با نتیجه ۲ بر یک عقب بودند را با نتیجه پنج بر ۲ شکست دادند. تام دیویس(۳) و  ریچارلیسون(۶۳) برای تافی‌های میزبان موفق به گلزنی شدند و در سمت مقابل جوشوآ کینگ (۱۳، ۸۰ و ۸۶)، جوراج کوچکا(۷۸) و امانوئل دنیس(۹۱) گلزنی کردند. با این نتیجه واتفورد به سومین برد فصل رسید و با ۱۰ امتیاز به رده چهاردهم صعود کرد. شاگردان رافا بنیتز هم با ۱۴ امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفتند.

بازگشت رویایی واتفورد در بندر لیورپول؛ بیلسا از شکست گریخت

لیدزیونایتد در الندرود پذیرای وولورهمپتون بود که با حساب یک بر یک متوقف شد. این مسابقه تا دقیقه ۹۴ با تک گل هوانگ هی چان در دقیقه ۱۰ به سود تیم میهمان در جریان بود اما رودریگو با پنالتی لحظه آخری‌اش نتیجه را مساوی کرد تا امتیازات تقسیم شود. تیم مارچلو بیلسا با هفت امتیاز هفدهم است و شاگردان برونو لاژه با ۱۳ امتیاز در جایگاه دهم ایستادند.

بازگشت رویایی واتفورد در بندر لیورپول؛ بیلسا از شکست گریخت

جدال کریستال پالاس و نیوکاسل در سلهرست پارک برنده نداشت و  با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد. کرستین بنتکه در دقیقه ۵۶ تیم میزبان را پیش انداخت اما کلاغ‌ها در اولین مسابقه بعد  از اخراج استیو بروس با گل دقیقه ۶۵ کالوم ویلسون به حداقل امتیاز رسیدند. آنها با چهار امتیاز در جایگاه نوزدهم هستند و کریستال با ۹ امتیاز تیم پانزدهم جدول است.

بازگشت رویایی واتفورد در بندر لیورپول؛ بیلسا از شکست گریخت

مصاف تیم‌های ساوتهمپتون و برنلی نیز با وجود داشتن چهار گل تیم برنده‌ای نداشت و نتیجه مساوی  ۲ بر ۲ حکمفرما شد. والنتینو لیوارمنتو(۴۱) و آرماندو بروخا(۵۰) برای قدیس‌ها گلزنی کردند و گل‌های تیم برنلی به وسیله مکسول کورنت در دقایق ۱۳ و ۵۷ زده شد. تیم رالف هازن‌هوتل با هشت امتیاز در رده شانزدهم جای گرفت و  برنلی با  چهار امتیاز تیم هجدهم جدول رده بندی به حساب می‌آید.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس