کد خبر 1289054
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
واکسن کرونا نمایه واکسن نمایه

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته یک میلیون و ۲۳ هزار و ۹۱۵ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

به گزارش مشرق و بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، تاکنون ۵۰ میلیون و ۳۷۳ هزار و ۴۸۸ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۲۸ میلیون و ۲۹۱ هزار و ۷۷۷ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۷۸ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۲۶۵ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته، یک میلیون و ۲۳ هزار و ۹۱۵ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    2 2
    هرمزگان ۹۰ درصد واکسن زدن ۱۰۰هزار خرده ایی نزدن
  • رضا RO ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    3 1
    اجبار به واکسنی که اثر گذاری روی کرونای دلتا نداره به خاطر چیه . کرونای جدید هم اومد از روسیه و انگلیس به اسم دلتا پلاس که اصلا اثر نداره واکسن کرونا به خاطر جهش قسمت سمبله یا شاخک کرونا خیلی عجیبه واکسی که هیچ اثر گذاری نداره چرا به مردم به این سرعت و اجبار تزریق میکنن به خصوص نسل جوان که آینده یه مملکته اگر واکسن اثر داشت در انگلستان که بیشتر از 80 درصد واکسن زدن روزی 52 هزار نفر با جمعیت کمتر از ایران کرونا نمیگرفتن بعضیا میگن مرگ و میر کاهش پیدا میکنه باید بدونن آمار به دست سیاستمدار ها ساخته میشه میتونن کم هم بگن زیاد هم بگن قابل استناد نیست آماری خوبه که خام باشه و آمار خودمون باشه باید آمار مرگ و میر کلی در طول یک سال رو بگیریم نه فقط اونایی که کرونای مثبت داشتن شاید از واکسن نمیرن 6 ماه بعدش سکته کنن بمیرن ولی از عوارض واکسن باشه هیچ کدوم از اینا بررسی نشده. باید اول فقط در یک شهر کم جمعیت ایران امتحان میکردن و به همه واکسن میزدن یک سال بررسی میکردن اگه مشکلی نداشت بقیه ایران هم واکسن میزدن.
    • ۳۴۳۴ IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      0 1
      پس داروهایی که تو بیمارستان به بیماران کرونایی برای خوب شدن میزنن خوبه همون هایی که حرف های شما رو میزنن چند ساله تحقیق کردن به این نتایج درخشان عوارض داشتن واکسن رسیدن ۵۰ساله دارن به این روش دارن واکسن تولید میکنن از ویروس کشته شده تا حالا کسی طوریش نشده دوست من مادرش واکسن زده بود کرونا گرفته بود اصلا متوجه نشده بودن و چون بیماری ام اس داره دوره ای میره دکتر اون دکتره بهش گفته بود کرونا گرفتی قبلا تو بدنت آثارش هست اون موقع متوجه شده بودن از همین سینوفارم زده بود
  • RO ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    3 1
    از خبر گذاری انقلابی مشرق عاجزانه درخواست دارم پیگیر باشن چرا اجازه مناظره عادلانه در صدا و سیما به وافقان و مخالفان واکسن کرونا داده نمیشه.
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    3 3
    سینوفارمی که فقط 5 درصد از کرونا جلوگیری می‌کنه..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس