کرونا در جهان/ عبور شمار مبتلایان از ۲۴۳ میلیون نفر + جدول تغییرات

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با ابتلای بیش از ۴۵۶ هزار نفر به ویروس کرونا در سراسر جهان، شمار مبتلایان جهانی به ۲۴۳ میلیون و ۲۹۸ هزار نفر رسید.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۲۴۳ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۷۵۰ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۴ میلیون و ۹۴۵ هزار و ۹۴۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۲۲۰ میلیون و ۴۹۰ هزار و ۸۰۸ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۸۰ هزار و ۸۳۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴۶ میلیون و ۱۷۴ هزار و ۵۴۷ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۷۵۳ هزار و ۷۴۷ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۱۵ هزار و ۷۵۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۴ میلیون و ۱۴۳ هزار و ۲۳۶ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۴۵۳ هزار و ۷۶ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۱۶ هزار و ۸۵۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۱ میلیون و ۶۹۷ هزار و ۳۴۱ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۶۰۴ هزار و ۷۶۴ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای انگلیس، روسیه، ترکیه، فرانسه و ایران نیز به‌ترتیب با ۸ میلیون و ۶۴۱ هزار و ۲۲۱، ۸ میلیون و ۱۳۱ هزار و ۱۶۴، ۷ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۶۰۴، ۷ میلیون و ۱۰۸ هزار و ۲۰۶ و ۵ میلیون و ۸۳۳ هزار و ۵۲۵ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای آرژانتین با ۵ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۵۲۵ مبتلا و اسپانیا نیز با ۴ میلیون و ۹۹۵ هزار و ۱۷۶ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با ۳۵ میلیون و ۸۹۸ هزار و ۴۱، ۳۳ میلیون و ۵۱۴ هزار و ۴۴۹ و ۲۰ میلیون و ۸۷۵ هزار و ۹۹۹ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا ,

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    5 1
    کسی می دونه چرا بعد از بالا رفتن مرگ کرونایی در اروپا و آمریکا و رسیدن آمریکا به روزی ۱۵۰۰ مرگ ، شبکه های بی بی سی و ...در این باره خفه شده اند در حالی که موقع اوج گرفتن کرونا در ایران خودشان را .....داده بودند ؟
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    1 2
    یک هفته قرنطینه عمومی بکنید و جاده ها رو ببندید
    • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
      0 0
      فایده نداره . جهان باید تغییر کنه . تخریب جنگلها متوقف بشه و برداشت نفت و گاز هم صفر بشه . نمیشه هم جنگل که دستگاه تولید اکسیژنه رو تخریب کنی و هم میلیونها بشکه نفت و گاز بسوزونی و انتظار داشته باشی که خفه نشی طبیعت ترمز بشر رو کشیده
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
      0 0
      عزیز جان! جاده رو ولش کن. دو ساله نمیریم و نداریم که بریم. ولی هر روز اتوبوس و مترو که سوار میشیم بازدم همدیگه رو نفس میکشیم! دستور بده اتوبوس و واگن مترو اضافه کنن، اثرش بیشتره!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس