پابجی موبایل امروزه یکی از بازی‌های ترند و پرکاربر جهان است که در سال‌های اخیر توانسته نظر بسیاری از مردم را به سوی خود جلب کند. این گیم که در سال ۲۰۱۷ برای اولین بار در جهان عرضه شد و در دسترس تمام گیمرها قرار گرفت، توسط یک شرکت طراحی بازی‌های ویدئویی چینی به نام تنسنت (Tencent) طراحی شده است. در حال حاضر طبق آمار رسمی، صدها میلیون نفر نرم افزار پابجی موبایل را در گوشی خود دارند و روزانه بالای دو میلیون نفر به رقابت در این بازی می‌پردازند. بازی پابجی موبایل دارای جذاب‌ترین گیم پلی بین بازی‌های ویدئویی دیگر است.





گیم پلی پابجی موبایل افتتاح شد | مرجع ریمیکس‌های بازی پابجی
اسکرین شات از بخش پابجی موبایل سایت ucpubg.vip

در این میان، وبسایت یوسی پابجی موبایل دات وی‌آی‌پی در ایران تاسیس شده تا خدمات مرتبط به این بازی را به کاربران ارائه دهد. وبسایت یوسی پابجی در حال حاضر بهترین منبع برای آموزش پابجی است و افراد می‌توانند تمام ترفندهای حرفه‌ای مورد نیاز خود را در داخل بازی از این وبسایت بیاموزند. همچنین وبسایت یوسی پابجی موبایل امکان خرید یوسی پابجی را در اختیار کاربران ایرانی گذاشته است و بهترین فروشگاه یوسی در ایران شمرده می‌شود. زیرا کاربران می‌توانند خرید خود را در سریع‌ترین زمان و با ارزان‌ترین قیمت از این فروشگاه انجام دهند. در این مطب به طور کامل بخش گیم پلی پابجی موبایل این وبسایت را برایتان شرح خواهیم داد.

گیم پلی پابجی موبایل افتتاح شد | مرجع ریمیکس‌های بازی پابجی
کاور رسمی بازی PUBG MOBILE

طبیعی است که در این میان، برخی از افراد از مفهوم و معنای کامل گیم پلی خبر نداشته باشند. به همین دلیل بهتر است ابتدا یک شناخت کامل از گیم پلی بازی‌های ویدئویی پیدا کنید تا بتوانید از بخش گیم پلی پابجی موبایل وبسایت یوسی پابجی نهایت استفاده را ببرید. گیم پلی در واقع همان داستان بازی است که بازیکنان باید مطابق با جریان آن پیشروی کنند تا پیروزی‌هایی در این بازی به دست آورند. قطعا تا به حال تمام بازی‌هایی که آن را اجرا کرده‌اید، گیم پلی متفاوتی دارند و شما باید کارهای مختلفی برای کسب پیروزی در آن‌ها انجام دهید.

در دنیای طراحی بازی‌های ویدئویی، گیم پلی متنوعی وجود دارد که هرکدام مورد علاقه مخاطبان مختلفی هستند. شرکت طراح بازی‌های ویدئویی هرچقدر گیم پلی بازی خود را بهتر و جذاب‌تر بسازد، کاربران بیشتری را می‌تواند به آن جذب کند. زیرا اولین معیار تمام گیمرها در انتخاب بازی مورد علاقه‌شان، گیم پلی آن است. به همین دلیل می‌توان گفت تمام بازی‌های ویدئویی مشهور در جهان، قطعا گیم پلی سطح بالا و جذابی دارند که باعث شده جمعیتی از کاربران آن را در دستگاه‌های خود اجرا کنند. اگر تا به حال بازی پابجی موبایل را امتحان نکرده‌اید، در ادامه گیم پلی این بازی محبوب را برایتان توصیف می‌کنیم.

سبک بازی پابجی موبایل، بتل رویال نام دارد که یکی از محبوب‌ترین سبک‌ها در دنیای سینما و بازی‌های کامپیوتری به شمار می‌رود. شاید بتوان گفت موفقیت ستودنی بازی پابجی موبایل، به دلیل تصویر فوق‌العاده‌ای است که از سبک بتل رویال برای کاربران نمایش می‌دهد. به طوری که تمام کاربران پابجی موبایل، سبک بتل رویال این بازی را بهترین سبک در کل جهان معرفی می‌کنند. در سبک بازی بتل رویال، چندین کاربر در یک میدان نبرد گیر می‌افتند و به کشتار یکدیگر می‌پردازند. فرد یا گروهی که بتواند از بین تمام رقبای خود زنده از این نبرد بیرون بیاید، برند بازی است.

گیم پلی بازی پابجی موبایل این گونه است که ۱۰۰ کاربر به صورت همزمان در یک میدان نبرد گیر می‌افتند. اول باید همگی یک میدان نبرد برای خود مشخص کنند تا در آن به رقابت با یکدیگر بپردازند. سپس کاراکتر کاربران، سوار بر یک هواپیما از بالای این مپ می‌گذرد و باید یک مکان برای فرود آمدن مشخص کنند. با این کار می‌توانند با چتر نجات در بخش مورد نظر خود فرود بیایند و مسابقه را آغاز کنند.

البته باید توجه داشت که در ابتدای بازی هیچ تجهیزاتی ندارند و با دست خالی باید به دنبال غنائمی باشند که در میدان نبرد پنهان شده‌اند. البته خرید یوسی پابجی موبایل برای افزایش مهارت و قابلیت‌های کاراکتر افراد بسیار موثر است و می‌توان با آن شانس خود را برای پیروزی افزایش داد. حال کاربرانی که در میدان نبرد گیر افتاده‌اند، باید به دنبال سلاح برای خود باشند تا بتوانند با آن از خود دفاع کنند و یا در صورت نیاز، رقبای خود را بکشند. تمام سلاح‌ها در سطح‌های مختف دسته‌بندی می‌شوند تا کاربران بتوانند قدرت و کارایی هرکدام را تشخیص دهند.

گیم پلی پابجی موبایل افتتاح شد | مرجع ریمیکس‌های بازی پابجی
گیم پلی پابجی موبایل در iPhone ۱۳ pro max

حال که تمام افراد به سلاح و تجهیزات مورد نیاز خود دست یافته‌اند، باید شروع به کشتار یکدیگر کنند. چراکه با گذشت هر ثانیه، میدان نبرد کوچک‌تر می‌شود و امکان درگیری بالاتر می‌رود. البته باید توجه داشت که برخی از افراد از مهارت و تجربه بالایی در این بازی برخوردار هستند و روبه‌رویی با آن‌ها جرئت و شانس بالایی می‌طلبد. به همین دلیل، عموم بازیکنان ترجیح می‌دهند که با نهایت احتیاط پیشروی کنند تا مجبور با مقابله با این افراد نباشند. لازم به ذکر است نباید از درگیری ترسید و از آن دوری کرد. گاهی شما می‌توانید با مقابله با رقبای خود، شانس پیروزی خود را افزایش دهید.

کسب پیروزی در این مسابقات مزایای بسیاری برای کاربران دارد و برای تمام بازیکنان حائز اهمیت به شمار می‌رود. به طوری که همگی به دنبال آموختن پابجی موبایل هستند تا مهارت و تجربه خود را در این بازی افزایش دهند. البته باید دقت داشت که پیروزی در مسابقات پابجی موبایل به هیچ عنوان ساده نیست و باید برخی مهارت‌ها را پیش از آن کسب کرد. به طور کلی گیم پلی پابجی موبایل به سه بخش تقسیم می‌شود: سقوط، غارت و کشتار. افرادی که بتوانند این سه مرحله را به نحو احسن بگذرانند و زنده بمانند، می‌توانند جوایز و هدایای بازی را به دست آورند.

برای اینکه بتوانید در بازی پابجی موبایل بدرخشید و یک غول بزرگ در گیم پلی آن باشید، به هیچ وجه نباید از آموزش پابجی موبایل غافل شوید. زیرا مهارت بالا در این بازی ارزش چشمگیری دارد و تنها افراد ماهر می‌توانند برای خود پیروزی‌هایی کسب کنند. همچنین توصیه می‌شود یوسی پابجی موبایل فراوانی برای خود کسب کنید تا بتوانید کاراکتر خود را کاملا آماده و مجهز به میدان نبرد بفرستید. امروزه عده کثیری از کاربران به دنبال خرید یوسی پابجی موبایل هستند تا با آن شانس خود را برای بُرد افزایش دهند. حال که به شناخت کافی از گیم پلی پابجی موبایل رسیده‌اید، بخش تازه تاسیس وبسایت یوسی پابجی موبایل را به شما معرفی می‌کنیم.

از آنجایی که تماشای ریمیکس‌های بازی پابجی موبایل برای تمام کاربران جذابیت زیادی دارد، وبسایت یوسی پابجی تماشای بهترین و جذاب‌ترین ریمیکس‌های گیم پابجی موبایل را در اختیار کاربران خود گذاشته است. به طوری که افراد می‌توانند برترین ریمیکس‌های موجود از این بازی را در بخش گیم پلی پابجی موبایل تماشا کنند و دیدگاه خود را از آن، در بخش نظرات بگویند. توصیه می‌شود به هیچ وجه این فرصت ویژه را از دست ندهید و ریمیکس‌های موجود در این وبسایت را تماشا کنید؛ زیرا وبسایت یوسی پابجی ucpubg.vip بهترین خدمات این بازی را در سرتاسر ایران به کاربران ارائه می‌دهد.


این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس