کد خبر 1288774
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
بازداشت ۱۵ نفر به اتهام همکاری با موساد در ترکیه

نیروهای امنیتی ترکیه ۱۵ نفر را به اتهام همکاری با سازمان اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) در استانبول بازداشت شدند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری آناتولی، نیروهای امنیتی ترکیه ۱۵ نفر که برای تأمین اطلاعات، اسناد و مدارک برای رژیم صهیونیستی با سازمان اطلاعاتی این کشور ارتباط داشتند را شناسایی و بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید:

این همه هیاهو در منطقه برای چیست؟

دادستانی کل جمهوریت استانبول نیز با استناد به گزارش‌هایی در مورد نوع فعالیت این افراد مبنی بر برقراری ارتباط با برخی اشخاص برای تامین اطلاعات و اسناد و مدارک مهم برای رژیم اسرائیل و استفاده از شرکت‌های بین‌المللی انتقال پول و دفاتر حواله برای پرداخت هزینه‌ها در قبال دریافت این مدارک و اطلاعات و همچنین احتمال وجود فعالیت جاسوسی بین‌المللی تحقیقات قضایی آغاز کرد.

در ادامه نیز این ۱۵ نفر طی عملیات نیروهای امنیتی در ۱۹ اکتبر دستگیر و به دادستانی و از آن‌جا نیز با درخواست صدور حکم زندان به جُرم «جاسوسی بین‌المللی» به دادگاه کیفری استانبول منتقل شدند.

این افراد پس از صدور حکم زندان روانه زندان مال‌تپه استانبول شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    1 1
    ترکیه بزرگترین شریک تجاری رژیم اسرائیل در منطقه است ، سالها و دهه هاست این رژیم غصبی رو به رسمیت پذیرفته ، ترکیه روابط اطلاعاتی با مقامات اسرائیل دارد، در جنگ قره باغ ترکیه و باکو و اسرائیل در کنار هم بودند در جنگ علیه ارامنه ! حالا باید دید رجب طیب خان متوهم و جاه طلب با این دستگیری و سر و صدا چه قصد و نیتی رو دنبال می‌کند ؟ رجب در حال تلاش و تقلا برای نزدیک شدن بیشتر به رژیم اسرائیل بخاطر اینکه جو بایدن اعتنایی به رجب خان نکرده بلکه صهیونیست‌ها رو واسطه قرار بدهد برای نزدیکی با جو بایدن ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس