علی باقری کنی نمایه

علی باقری‌کنی گفت: در زمینه حقوق بشر مسائل داخلی و خارجی گنجانده شده است و در ساحت خارجی آن، این موضوع برای کشورهای خارجی به یک ابزار برای پیشبرد اهدافشان تبدیل شده است.

به گزارش مشرق، مراسم معارفه کاظم غریب‌آبادی به عنوان معاون امور بین‌الملل و حقوق بشر قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران و همچنین اصغر جهانگیر به عنوان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصدق معاون اول دستگاه قضا برگزار شد.

ادعاهای دروغین حقوق بشری، دستمایه سیاسی کاری کشورهای غربی

در ادامه این مراسم، علی باقری‌کنی، معاون پیشین امور بین‌الملل و دبیر سابق ستاد حقوق بشر قوه قضاییه ضمن تشکر از مجموعه همکاران خود و کارشناسان دلسوز این حوزه گفت: در زمینه حقوق بشر مسائل داخلی و خارجی گنجانده شده است و در ساحت خارجی آن، این موضوع برای کشورهای خارجی به یک ابزار برای پیشبرد اهدافشان تبدیل شده است.

باقری با بیان این که کشورهای غربی با توجیه ادعای دروغین حقوق بشری، جهات تحریم و تروریسم را پیش می‌برند گفت: با اقدامات این کشورها ،حقوق انسان‌ها از بین می‌رود و موازین حقوق بشری دستمایه سیاسی کاری قرار می‌گیرد.

وی در ادامه با بیان این که حقوق بشر کشورهای خارجی، حقوق بشر سیاسی است گفت: حقوق بشر کشورهای خارجی سیاسی است در حالی که در جمهوری اسلامی، حقوق بشر به منزله حمایت از مظلومین جهان است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس