کد خبر 1288302
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۴
سربلندی فورد F-۱۵۰ در تست‌های تصادف

موسسه IIHS آمریکا مجری سخت‌ترین تست‌های تصادف خودرویی در این کشور بوده و بنابراین دستیابی به امتیازهای خوب در این تست‌ها دستاوردی مهم خواهد بود.

به گزارش مشرق، موسسه IIHS آمریکا مجری سخت‌ترین تست‌های تصادف خودرویی در این کشور بوده و بنابراین دستیابی به امتیازهای خوب در این تست‌ها دستاوردی مهم خواهد بود. به دلیل اینکه خودروها در سناریوهای تصادف احتمالی زیادی بررسی می‌شوند بنابراین تعداد معدودی از آن‌ها می‌توانند بهترین امتیازها را کسب کنند اما همین تعداد محدود نیز به رقابت با یکدیگر برای نمایش بهترین عملکرد ایمنی ادامه می‌دهند.

خودروهای آمریکایی در گذشته عملکرد خوبی در تست‌های تصادف نداشته‌اند اما همه به دنبال بهبود خود هستند و فورد نیز جزو این دسته از کمپانی‌هاست. F-۱۵۰ محبوب سال پیش به خاطر عملکرد ضعیف چراغ‌های جلو بالاترین امتیاز ممکن را از دست داد اما سرانجام با اعمال تغییرات در این پیکاپ پرطرفدار شاهد کسب امتیاز قابل‌توجه توسط F-۱۵۰ هستیم. در واقع این خودرو دومین پیکاپ فول سایز سال ۲۰۲۱ است که چنین امتیازی را کسب می‌کند.تنها پیکاپ دیگری که توانست این امتیاز را دریافت کند رم ۱۵۰۰ بود.

البته بهبودهای رخ داده در F-۱۵۰ به اندازه‌ای نبودند که بالاترین امتیاز ممکن یعنی Top Safety Pick+ کسب شود چراکه چراغ‌های جلوی به‌روز این خودرو به‌صورت استاندارد در تمامی تریم ها نصب نمی‌شود اما حتی با این وجود هم F-۱۵۰ دستاورد قابل‌توجهی داشته است. تمامی مدل‌های شایسته دریافت رتبه ایمنی Top Safety Pick باید در ۶ تست تصادف امتیاز خوب را به دست آورند.علاوه بر این خودرو باید به سیستم پیشگیری از تصادف نیز مجهز بوده و امتیاز پیشرفته یا عالی را در تست‌های مواجهه با عابران پیاده یا دیگر خودروها کسب کند.

بی‌تردید کسب این امتیاز ایمنی توسط F-۱۵۰ بر محبوبیت‌های آن خواهد افزود.

سربلندی فورد F-۱۵۰ در تست‌های تصادف +عکس

سربلندی فورد F-۱۵۰ در تست‌های تصادف +عکس

سربلندی فورد F-۱۵۰ در تست‌های تصادف +عکس

سربلندی فورد F-۱۵۰ در تست‌های تصادف +عکس

منبع: پدال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    4 5
    قراره روحیه امریکایی ها رو تقویت کنید و رو اعصاب ملت راه برید. همچی با افتخار نوشتی سربلندی که فکر کردم ساخت داخله. دیگی که برای وطن نجوشه سر سگ توش بجوشه
  • علی IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    10 14
    لزومی به تعریف از خودرو آمریکایی در سایت وزین شما نمی‌بینم
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
      2 8
      چشم، دفعه بعد از شما اجازه گرفته میشه
    • رضا IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
      9 3
      چرا؟ چون تکنولوژی روزشون رو به رخ میکشه؟ چون با روحیه استکبار ستیزی مغایرت داره؟ چون تو کشور ما ۴۰ ساله به اسم حمایت از تولید داخلی دو مونتاژ کار دارن جنایت میکنن؟ چون سطح تکنولوژی فورد سالها از ویران خودرو پایین تره؟ بس کنید دیگه دور خودتون یه حصار کشیدن و همه بد شدن و فقط شما خوبین
  • نام LU ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    12 3
    آیا خودروهای آمریکایی در ایران قابل خرید هستن؟ در غیر اینصورت فلسفه این اخبار چیه؟
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
      2 3
      تومنطقه آزاد انزلی من فورد وشورولت دیدم . قدیمیهایی که آمریکایی سوار هستند میدونند ماشین آمریکایی یعنی چی.بزرگ ونرم وراحت .
    • FI ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
      3 2
      دادگاه مسعولین و مدیران ن خ دولت سابق داره نزدیک میشه, تا آنجا که شنیدم انگلیس به کمک آمریکا میخوان با این ماشین از مرز افغانستان فراریشون بدن.
    • GB ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
      2 0
      مثلا میخوان بگن ما خوبیم خخخخخ
  • FR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    5 2
    خدایا! اگر این ماشینه پس وانت ایران خودرو و سایپا ما چیه؟
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    0 0
    مقایسه میکردی با خوردوهای وطنی و میزان تلفات تا کمی کاربردی میشد
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    1 2
    شبیه پراید وانته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس