تحلیل فرمانده‌کل سپاه از شکست‌های پی‌‌در‌پی آمریکا در منطقه/ عقب‌نشینی‌های آشکار ‌قدرت‌های بزرگ ‌از منطقه آغاز شد+ فیلم

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه «عقب‌نشینی‌های آشکار دشمنان و قدرت‌های بزرگ را از منطقه شاهد هستیم»، گفت: شکست دشمن را به‌خوبی می‌بینیم.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در گلزار شهدای کرمان در جمع خبرنگاران با بیان "عقب‌نشینی‌های آشکار دشمنان و قدرت‌های بزرگ را از منطقه شاهد هستیم"، به فرار آمریکا از افغانستان اشاره کرد و اظهار داشت:‌ این روزها به‌نوعی عقب‌نشینی و ماه‌های آخر حضور آمریکا در عراق را به‌نحوی ملاحظه می‌کنیم؛ شکست آنها را در پروژه خطرناک لبنان می‌بینیم؛ شکست اهداف دشمن در جبهه سوریه را شاهدیم؛ شکست هدف‌ها و حرکات دشمن در تحریم ایران را مشاهده می‌کنیم و شکست دشمن در محاصره سیاسی و اقتصادی نظام ما را به‌خوبی می‌بینیم.

وی با ابراز "این راه، راهی است که با شهادت شخصیت‌ها و فرماندهان بزرگی مانند حاج قاسم که شخصیت جهانی دارد نه‌تنها متوقف نمی‌شود که به‌نحو بسیار مناسبی توسط دنبال‌کنندگان آن راه و طریق مستقیم ادامه پیدا خواهد کرد"، گفت: امروز آثار اعتماد به نفس و پیروزی در جبهه اسلام و جبهه مقاومت بیش از گذشته نمایان است و ما نمادهای پیروزی و نشانه‌های عقب‌نشینی و شکست دشمن را به‌خوبی می‌بینیم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    3 5
    همه شکستهای پی در پی و مفتضحانه شیطان بزرگ و ابر جنایت کار عالم به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی مان است که در دانشگاه پر بهای دین سربازان رشید و دلیر و سرداران عاشقی همچون شهید سپه سالار حاج قاسم سلیمانی پرورش وبا تمام وجود در خدمت اسلام و امام و ولایت امر ودر خدمت خالصانه برای مردم عزیز و با صلابت در خط مقدم مبارزه با استکبار در جبهه های درون و برون مرزی و ایجاد بی نظیر جبهه مقاومت در فرا سوی مرز ها به طوری که بار ها و بارها آمریکای زبون را مغلوب و در عرصه جهانی مفلوک ساخته است . آری آمریکا رو به افول است در ابعاد مختلف و این معجزه انقلاب اسلامی بوده وبا هدایت امام و رهبری و عنایت الهی صورت گرفته است و ما با تمام وجود این شکستهای چند باره را در عالم مشاهده نموده ایم و دلمان هم قرص و محکم است در برابر ام الشیطان آمریکای خبیث و مطمئن هستیم و ایمان کامل داریم به نصرت خداوند همچنانکه تا به حال لطف و مرحمت خداوندی نصیب نظام اسلامی مان گردیده است . آمریکا ی لئیم با خروج نا آبرومندانه از افغانستان مهر شکست خود را تائید و انشاء الله با خروج فوری و عنقریب از کشور عراق طبل رسوائی و شکست بین المللی اش را مورد گواهی قرار خواهد داد . اما بدا به حال غرب گدایان و روسیاهان داخلی وابسته به غرب و آمریکا که باادعای بی اساس و واهی گمان می دارند دنیا یعنی غرب و آمریکا و متاسفانه بز دلانه تسلیم بی چون و چرای آمریکاشده اند . هزار اف بر این جماعت بی خاصیت و وابسته به آمریکا پرستان و غرب دوستان که قبله گاهشان قرار داده اند . دنیا بداند که اگر با انقلاب اسلامی ایران در افتاد عافبت نا فرجام خواهد داشت که منجر به افتضاح شکست ختم حواهد گردید.
  • دانشجوی تاریخ IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    1 2
    بنده با این تحلیل ها مشکل دارم: غرب در سال 1956 می خواست مجارستان را از کنترل بلوک شرق دربیاورد که با مداخله سریع ارتش سرخ حکومت ایمره ناکی سقوط کرد. در سال 1968 می خواست چکسلواکی را کنترل کند که پیمان ورشو آن را دوباره به آغوش کمونیسم برگرداند. در سال 1975 کمونیست ها سایگون را فتح کردند و امریکایی ها را از جنوب ویتنام بیرون کردند. چند وقت بعد وین تیان به دست کمویست ها سقوط کرد و لائوس وارد چرخه نظام بلوک شرق شد و پنوم پن هم به دنبالش سقوط کرد. هر کسی که از دور منطقه را می دید، می فهمید که بلوک شرق در حال فتح سنگرهای غرب است. ولی کمتر از 10 سال بعد به خاطر مشکلات اقتصادی این بلوک قدرتمند به تاریخ پیوست. ما هم همین راه را خواهیم رفت اگر فکری برای مشکلات اقتصادی مان نکنیم.
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    0 0
    مشرق به برکت این فرماندهان سرافراز سپاه است که نفس میکشی. نفست حق باد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس