کد خبر 1287427
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
شایعات بزرگ پیرامون نسل بعدی مینی کانتری‌من

برند مینی پیش از الحاق به گروه ب‌ام‌و از طراحی‌های ساده و جمع‌وجور استفاده می‌کرد اما محصولات جدید این خودروساز کاملاً متفاوت هستند.

به گزارش مشرق، برند مینی پیش از الحاق به گروه ب‌ام‌و از طراحی‌های ساده و جمع‌وجور استفاده می‌کرد اما محصولات جدید این خودروساز کاملاً متفاوت هستند. متأسفانه درحالی‌که انتقاد از خودروسازان به خاطر رشد ابعاد ساخته‌هایشان کار آسانی است اما شکی وجود ندارد که برند مینی برای رسیدن به موفقیت دوباره در بازار نیازمند تغییر رویه و کمک گرفتن از کمپانی مادر است. این برند تا حد امکان از ژرمن‌ها کمک گرفته و هم‌اکنون مینی محصولات بیشتری نسبت به قبل عرضه می‌کند.

البته شاید طرفداران از شنیدن اینکه نسل بعدی مینی کوپر کانتری من ابعاد بزرگ‌تری خواهد داشت خوشحال نشوند.ب‌ام‌و بلاگ می‌گوید نسل بعدی کانتری من بر پایه پلتفرم دیفرانسیل جلو و جدید FAAR بنا خواهد شد و ابعاد بزرگ‌تری خواهد داشت. به این ترتیب کانتری من جدید بیشتر شبیه خودرویی همچون ب‌ام‌و X۱ خواهد بود که به‌طور قابل‌توجهی بزرگ‌تر از کانتری من است.

موفقیت کانتری من به عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات مینی اثبات می‌کند که خریداران به دنبال فضای کابین بیشتر هستند.همان‌گونه که کانسپت اوربانات مینی نشان داده محصولات آتی این خودروساز احتمالاً همانند یک فضای خانه روی چهار چرخ خواهند بود و فضای بیشتر کابین باعث خواهد شد مینی محصولات جذاب‌تری ارائه کند.احتمال دارد برای اولین بار نسخه تمام الکتریکی کانتری من هم تولید شود.

فعلاً تولید مدل پلاگین هیبریدی به همراه نسخه‌های درون‌سوز قطعی بوده اما فعلاً خبر تولید مدل تمام الکتریکی کانتری من تائید نشده است. البته تولید چنین خودرویی منطقی است زیرا درون سوزها کم‌کم با بازار خداحافظی می‌کنند و بنابراین انتظار می‌رود نسخه الکتریکی این خودرو از نظر تکنولوژی و ابعاد مشابه iX۱ جدید باشد. ب‌ام‌و iX۱ احتمالاً سال آینده معرفی خواهد شد و درصورتی‌که کانتری من الکتریکی چراغ سبز تولید را دریافت کند احتمالاً در سال ۲۰۲۳ پدیدار خواهد شد.

شایعات بزرگ پیرامون نسل بعدی مینی کانتری‌من +عکس

شایعات بزرگ پیرامون نسل بعدی مینی کانتری‌من +عکس

شایعات بزرگ پیرامون نسل بعدی مینی کانتری‌من +عکس

منبع: پدال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس