کد خبر 1287390
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
دستگیری زورگیران قمه به دست

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری زورگیرانی خبر داد که با تهدید قمه، ده میلیون تومان پولی را که یک شهروند از بانک گرفته بود به سرقت بردند.

به گزارش مشرق، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ نفر از اعضای باند ۳ نفره زورگیران قمه به دست خبر داد و گفت: متهمان پس از زورگیری ۱۰۰ میلیون ریالی بلافاصله شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ جلیلیان در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: روز گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۷۰ کهریزک در حال گشت زنی متوجه درگیری ۳ نفر قمه به دست با شهروندی دیگر می شوند که بلافاصله متهمان با دیدن پلیس و با استفاده از ۲ دستگاه موتورسیکلت از محل می گریزند.

وی با اشاره به اینکه تیم گشت کلانتری بلافاصله در محل حاضر و به بررسی موضوع پرداختند، ادامه داد: شاکی با حضور ماموران اظهار کرد با دریافت مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال از بانک، متهمان با تهدید سلاح سرد کلیه وجوه نقدی اش را سرقت کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: عملیات مهار سارقان آغاز و پس از مدتی گشت زنی هدفمند سارقان که با سرعت بالایی در حال فرار بودند، شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه موتورسیکلت های متهمان پس از شلیک چند تیر هوائی متوقف شد، اضافه کرد: در این رابطه ۲ نفر از سارقان دستگیر و در بررسی های بیشتر مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال مالباخته نیز کشف شد.

سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه متهمان سابقه دار و تاکنون به دفعات مختلف روانه زندان شدند خاطرنشان کرد: هر دو متهم برای شناسایی سایر جرائم احتمالی و دستگیری سارق متواری در اختیار اداره آگاهی شهرستان ری قرار گرفتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    4 1
    اول یه 100 ضربه شلاق نوش جونشون
  • ناشناس IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    7 0
    چه فایده دوروز دیگه ولشون میکنن اگه انگشاتاشونا قطع کنن و بعد دستشونا عبرت دیگران میشه ولی خب اینجا ایرانه
  • ناشناس IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    4 0
    باسلام 42 سال گذشته تجربه شده با بازداشت و زندان و جریمه نتجه نخواهد داد مشکلات اقتصادی کشور درست کنید بخصوص در مناطق محروم کشور
  • محمد IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    3 0
    خدا خیرتون بده جلوی این ارازل رو بگیرید وگرنه وضعیت شهرها خراب میشه با این دزدها امنیت از بین میره
  • علی IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    3 0
    نمیدونم تا کی باید این کلمه سابقه دار رو بشنویم .آخه یعنی چی ؟ الان همه تو شغل خودشون سابقه دار هستن نیروی انتظامی برای اینکه بیکار نباشه و حوصلش سر نره و حقوقش حلال باشه این شغل رو به رسمیت شناخته
    • . IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      1 1
      شما فکر بهتری داری ؟ می خوای به جای مأمور نظم و امنیت خودت بری سارقا دستگیر کنی مطمئنا نمیتونی همه میدونن تعداد سارقا و زورگیرا بیشتر از نفرات نیروی انتظامی هست نمیشه همه رو توی یه روز گرفت خودتون جای این بنده خدا ها بزارین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس