کد خبر 12873
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۳

هيئت خانواده‌‌هاي معظم شهدا و ايثارگران از علي عطشاني کارگردان و حجة‌الاسلام محمدعلي زم تهيه کننده «فيلم دموکراسي تو روز روشن» به جهت توهين‌هاي مکرر و مداوم به جانبازان و خانواده‌هاي معزز شهدا و سرداران جنگ شکايت کردند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، هيئت خانواده‌‌هاي معظم شهدا و ايثارگران از علي عطشاني کارگردان و حجة‌الاسلام محمدعلي زم تهيه کننده فيلم «دموکراسي تو روز روشن» به جهت توهين‌هاي مکرر و مداوم به جانبازان و خانواده‌هاي معزز شهدا و سرداران جنگ شکايت کردند.
هيئت خانواده شهدا و ايثارگران تقاضاي تعقيب و مجازات دست‌اندرکاران توليد و پخش فيلم ياد شده را با شکوايه‌اي به دادستان تهران خواستار شدند.
هيئت خانواده شهدا و ايثارگران در شکواييه خود اظهار مي‌دارد: در فيلم «دموکراسي تو روز روشن» شهادت رزمندگان جنگ تحميلي، ترور، شهادت جانبازان بعد از جنگ، پاسداران سپاه، سياست‌هاي نظام به قوانين حاکم بر اجتماع و اعتقادات و باورهاي ديني مردم زير سؤال رفته است.
اين فيلم با نگاهي تمسخرآميز و مغرضانه شبهه پراکني به اين مقوله دفاع مقدس پرداخته است و کارگردان در پيام فيلم بي‌محابا به شهدا و جانبازان اهانت کرده و قداست شهيد را در هم شکسته است و به نوعي به اعتقادات جامعه و خانواده‌هاي معظم شهدا و جانبازان که برگرفته از اعتقادات ديني و صراحت قرآن مجيد است طعبيه زده و در جهت سکولار کردن ارزش‌هاي ديني و مذهبي قدم نهاده است.
هيئت خانواده شهدا و ايثارگران در دادنامه مي‌گويد: در جاي، جاي مختلف فيلم به ايثارگري‌هاي رزمندگان و شهدا که با خون خود از حيثيت و ناموس خود و ديگران دفاع کرده‌اند به شکل مسخره‌آميزي نگريسته شده است، فرماندهان جنگ ترسو و رياکار معرفي شده و نهايت کار عصاره و فيلم القاء و تشکيک اذهان و اضمحلال اعتقادات و ارزش‌هاي ديني و ايثار و شهادت است لذا از مقام قضايي تقاضاي تعقيب و رسيدگي مي‌‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس