کد خبر 1287286
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
چطور 4 گل در 7 دقیقه زدید؟ +فیلم

بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار سخت مقابل لورکوزن یک شاهکار بزرگ خلق کرد و توانست در ۷ دقیقه ۴ گل به ثمر رساند.

به گزارش مشرق، نیمه اول بازی بایرن مونیخ و لورکوزن را شاید بتوان یکی از عجیب‌ترین نیمه‌های فوتبال در سال‌های اخیر دانست. بایرن بار دیگر یک شاهکار بزرگ خلق کرد و توانست مقابل تیم سوم جدول بوندس لیگا یک نمایش خیره کننده به ثبت رساند. رسانه‌ها از بی رحمی تیم ناگلزمان صحبت کردند و از این نوشتند که چطور بایرن توانسته در ۷ دقیقه ۴ گل به ثمر رساند.

این بازی در حالی شروع شد، که برخی امیدوار بودند تیم سوم جدول یعنی لورکوزن بتواند یقه بایرن مونیخ، تیم دوم جدول را بگیرد ولی گل دقیقه ۲ لواندوفسکی نشان داد که این تیم به هیچ کس رحم ندارد. بایرن در دقایق ۳۰، ۳۴، ۳۵ و ۳۷ توسط لواندوفسکی، مولر و گنابری (۲ گل) به ۴ گل خیره کننده دست یابد و نسخه لورکوزن را در همان نیمه اول با ۵ گل بپیچد.

نیمه دوم نیز با تعادل خوبی ادامه پیدا کرد و پاتریک شیک توانست یک گل را جبران کند تا بازی با نتیجه ۵ بر یک به پایان برسد.

چطور ۴ گل در ۷ دقیقه زدید؟ +فیلم

دیلی میل انگلیس از متلاشی شدن لورکوزن مقابل بایرن مونیخ نوشت و با تعجب از ۴ گل در ۷ دقیقه صحبت کرد. بایرن مونیخ ۱۲ بازی در این فصل انجام داده و توانسته نتایج خیره کننده را به ثبت رساند. از برد ۱۲ بر صفر مقابل برمر در جام حذفی گرفته تا شکست ۵ بر صفر هرتابرلین و برد تحقیرآمیز مقابل بارسلونا در نیوکمپ که همه نشان می‌دهد چقدر تیم ناگلزمان در این فصل آماده است.

بایرن مونیخ در ۱۲ بازی این فصل توانسته آمار ۵۲ گل به ثمر رساند و تنها ۸ گل دریافت کند.

لواندوفسکی اظهار داشت: وقتی شما در یک نیمه ۵ گل می‌زنید نشان می‌دهد چقدر خوب فوتبال بازی می‌کند. روشی که ما حمله می‌کنیم بسیار عالی است. پس از ۴۵ دقیقه مشخصاً تیم عقب می کشد و می‌خواهد ۳ امتیاز بازی را کسب کند. ما سعی داشتیم در نیمه دوم آرام‌تر بازی کنیم.

کیمیش گفت: در ۱۰ دقیقه ابتدای بازی ما خوب نبودیم ولی همه چیز برگشت. از دقیقه ۳۰ به بعد همه چیز برای ما بود.

چطور ۴ گل در ۷ دقیقه زدید؟ +فیلم

طبق آمار اوپتا بایرن مونیخ پس از فصل ۱۹۷۶-۱۹۷۷ توانسته بهترین خط حمله خود را به نمایش گذارد و با ۲۹ گل در ۸ بازی آماری خیره کننده از خود به ثبت رساند.

ناگلزمان گفت: در ۷ دقیقه ابتدایی ما اصلا خوب نبودیم ولی پس از آن توانستیم نبض بازی را در دست گیریم. به نظرم می‌توانستیم بیشتر از اینها گل بزنیم. در نیمه دوم بازی را آرام کردیم و نگاهمان به کسب امتیاز بود. به نظرم بایرن مونیخ نسبت به بازی مقابل اینتراخت فرانکفورت ضعف‌هایش را پوشش داد و من بسیار از این موضوع خرسندم.

بایرن مونیخ در این هفته و در لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بنفیکا برود. دیداری که بیش از هر چیزی برای بارسلونا اهمیت دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    0 0
    پرچم بایرن همیشه بالاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس