بررسی«کلیات طرح حمایت از فضای مجازی» با حضور قالیباف

سخنگوی کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی گفت: «کلیات طرح حمایت از فضای مجازی» با حضور قالیباف در کمیسیون مشترک بررسی می‌شود.

به گزارش مشرق، لطف‌الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین در مجلس، درباره جلسه امروز کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی اظهار داشت: ساعت ۱۸ عصر امروز دومین جلسه کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی با حضور محمدباقر قالیباف در محل کمیسیون تلفیق برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

محمدباقر قالیباف: مصوبه «محرمانه بودن اموال مسئولان» مربوط به مجلس هشتم است

وی ادامه داد: قرار است در این جلسه کلیات طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی بار دیگر مورد بحث و بررسی قرار گیرد. همچنین نحوه اداره جلسات، شیوه اطلاع‌رسانی و حضور خبرنگاران در این جلسات و نحوه استفاده از نیروهای متخصص و توانمند هم بررسی شود.

سخنگوی کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی تصریح کرد: بسیاری از نمایندگان علاقه‌مند هستند که بررسی این طرح نیز به صورت علنی و با حضور خبرنگاران باشد و قرار است شیوه اطلاع‌رسانی و اداره جلسات امروز مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبدا.. IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    0 0
    این طرح فضای مجازی یاداورزمان برخی طرح ولوایح چهل ساله مجلس و عمدتااوایل انقلابست که بعضی افرادومطبوعات ورسانه های اجنبی ناشیانه یاعامدانه مقاومت منفی وهیاهوی تبلیغاتی براه می انداختنددرصورتیکه ماهیتاوعملا بدون مشکل بلکه ضروری ومفیدبودند! 25/7/1400

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس