کد خبر 128607
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۱

رييس پليس آگاهي خراسان‌رضوي از دستگيري اعضاي باند ماسك شيطان كه با 45 شاه كليد در مشهد اقدام به سرقت خودرو و سرقت از منازل مسكوني مي‌كردند، خبرداد.

به گزارش مشرق به نقل از ايسنا، سرهنگ حسين بيدمشكي در تشريح عمليات دستگيري اعضاي باند ماسك شيطان گفت: افسران آگاهي كلانتري شهرك ناجا ساعت 4 بامداد27 ارديبهشت ماه سال جاري دو سارق حرفه‌اي به نام‌هاي «محسن» 28ساله و «مهدي» 40ساله را به اتهام سرقت خودرو دستگيرو به همراه پرونده متشكله به دستور مراجع‌قضايي در اختياركارآگاهان مبارزه با سرقت خودرو پليس آگاهي استان قرار دادند.

وي افزود: افسران آگاهي كلانتري شهرك ناجاي مشهد ساعت 4 بامداد 27 ارديبهشت ماه سال جاري هنگام گشت‌زني دربلوار صياد شيرازي مشهد به يك دستگاه خودرو پژو پارس مظنون و براي بررسي مدارك راننده و سرنشين خودرو دستور ايست دادند.

وي گفت: بي‌توجهي راننده خودرو فراري به دستور ايست پليس سبب شد ماموران انتظامي به تعقيب خودرو بپردزاند و با استفاده از قانون به كارگيري سلاح اقدام به تيراندازي هوايي كنند، در اين لحظه راننده خودرو كنترل وسيله نقليه را از دست داد و خودرو در ادامه مسير به ديواري در حاشيه يكي از بلوارهاي شهر مشهد به شدت برخورد كرد.

بيدمشكي با بيان اينكه راننده و سرنشين پژو پارس به سرعت از خودرو پياده و قصد فرار داشتند كه توسط ماموران انتظامي دستگير و در اختيار پليس آگاهي خراسان‌رضوي قرار گرفتند، گفت: دو سارق 28 و 40 ساله در تحقيقات به عمل آمده به سرقتي بودن خودرو اعتراف و دراين رابطه ديگر همدستان خود را كه اقدام به سرقت خودروهاي سواري در مشهد مي‌كنند را به پليس معرفي و اظهار داشتند با در اختيار داشتن چندين شاه كليد و استفاده از ماسك شيطاني مرتكب سرقت‌هاي متعدد خودرو و سرقت وسايل از منازل مسكوني مي‌شوند.

وي افزود: كارآگاهان در ادامه پيگيري اين پرونده، ديگر اعضاي اين باند ومحل اختفاي آنان راشناسايي و با هماهنگي قضايي در يك عمليات غافلگيرانه سه عضو اين باند كه امير 28 ساله، محمد 25 ساله و جليل 34 ساله نام دارند را دستگير كردند.

وي خاطرنشان كرد: با بررسي سوابق پيشينه متهمان در اداره تشخيص هويت پليس آگاهي مشخص شد، اعضاي اين باند، داراي سوابق متعدد سرقت خودرو و منزل وغيره داشته‌اند.

رييس پليس آگاهي خراسان‌رضوي گفت: در بازرسي‌ از متهمان دستگيرشده، 45 عددشاه كليد، يك عدد ماسك بزرگ شيطاني، يك عدد چماق‌چوبي كه از آنها در سرقت از منازل مسكوني استفاده مي‌كردند، كشف شده است.

وي با اشاره به كشف دو دستگاه خودرو سرقتي ديگر از اعضاي اين باند گفت: تحقيقات گسترده‌اي در رابطه با سرقت از منازل مسكوني و ديگر اقدامات مجرمان متهمان آغاز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس