کد خبر 1286060
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
شوک در فوتبال هندوراس؛ کمک داور روی هواداران اسلحه کشید! + عکس

زمانی که امدادگران به سمت خودروی رانا مرد جوان رفتند با بدن نیمه جان دو مرد مواجه شدند که هدف شلیک گلوله قرار گرفته بودند.

به گزارش مشرق، ساعت ۳:۳۰ بامداد جمعه ۲۳ مهر نیز مرد جوانی هراسان به یکی از بیمارستان‌های پایتخت رفت و از آنها کمک خواست. زمانی که امدادگران به سمت خودروی رانا مرد جوان رفتند با بدن نیمه جان دو مرد مواجه شدند که هدف شلیک گلوله قرار گرفته بودند. دو مرد جوان تحت درمان قرار گرفته اما یکی از آنها تسلیم مرگ شد. با مرگ مرد جوان بر اثر شلیک گلوله، موضوع از سوی مأموران کلانتری ۱۳۰ نازی آباد به بازپرس مصطفی واحدی اعلام شد.

در تحقیقات صورت گرفته راننده خودروی رانا به تیم جنایی گفت: من و دوستانم در بازار کار می‌کنیم و عصر پنجشنبه رفتیم پارک و شام را هم در سفره‌خانه خوردیم و بعد تصمیم گرفتیم به بهشت زهرا برویم که در بزرگراه تندگویان، راننده یک خودروی ساینا تعمدی به خودروی ما زد بعد هم کمی جلوتر ایستاد و راه را بر ما سد کرد.

او ادامه داد: راننده شروع به تیراندازی کرد و بعد از شلیک چند تیر به راه افتاد اما هنگامی که وارد دور برگردان شد دوباره شروع به تیراندازی کرد. او ۱۲ تیر شلیک کرد که تیرها به دو دوستم اصابت کردند و یکی از آنها را به کام مرگ کشاندند. دوستم که کشته شده در چاپخانه کار می‌کرد و ۲۶ سال داشت.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که تیرها از اسلحه کلت کمری شلیک شده و بازپرس جنایی دستور بازداشت راننده ساینا را صادر کرد. تحقیقات برای بررسی علت تیراندازی و دستگیری عامل آن در دستور کار قرار گرفت.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    2 1
    تگزاس
  • حسین IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    4 0
    فیلم این درگیری رو کسی داره اونی که کشته شده برادرمه تورو خدا هرکی چیزی خبری داره بهمون بگه
  • یاهو IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    1 0
    خدا لعنتشون کنه یه جوان ۲۶ سال پاک و معصوم رو کشتن بیشرفا
  • اشنا IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    0 0
    ولی هنوزم قاتلش دستگیر نشده و معلوم نیست کار کیه :)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس