کد خبر 1285957
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳
دستگیری سارقان تلفن همراه

زن جوان وقتی با درخواست طلاق از سوی شوهرش مواجه شد با طرح سناریوی اسیدپاشی دروغین قصد انتقام داشت که با هوشیاری بازپرس جنایی دستش رو شد.

به گزارش مشرق، چندی قبل زن جوانی به دادسرای امور جنایی تهران رفت و از شوهرش به اتهام اسیدپاشی شکایت کرد.

شاکی برگه پزشکی قانونی روی میز بازپرس گذاشت که نوشته بود این زن از ناحیه بدن، دست و پا با مایع اسیدی دچار سوختگی شده است.

وی در توضیح ماجرا در ادعایی گفت: شوهرم بهرام چند ماه قبل همراه خانواده‌اش به خواستگاری‌ام آمد. خانواده‌ام ابتدا تصمیم داشتند به او جواب منفی بدهند، اما چون یکی از بستگان معرفی کرده بود و من هم از قبل او را می‌شناختم، جواب مثبت دادیم و باهم عقد کردیم. وی ادامه داد: مدتی اخلاق و رفتار بهرام خوب بود، اما کم‌کم رفتارش عوض شد، به طوری که همیشه با من درگیر می‌شد و گاهی مرا کتک می‌زد. هر روز که می‌گذشت اخلاق او تند و بدتر می‌شد، اما به خاطر آبرویم رفتارهای بد او را پنهان می‌کردم و حتی به خانواده‌ام چیزی نمی‌گفتم تا اینکه چند روز قبل از حادثه او پیشنهاد داد مراسم عروسی‌مان را برگزار کنیم، اما قرار شد به خاطر بیماری کرونا فقط تعدادی از بستگان و دوستان نزدیک را دعوت کنیم. به هر حال کارت عروسی را آماده و بین مهمان‌ها پخش کردیم، اما ناگهان بهرام نظرش عوض شد و گفت خانواده و بستگانش اعلام کرده‌اند الان فرصت مناسبی برای برگزاری مراسم عروسی نیست.

او با این کارش آبروی خانواده ما را بین دوستان و بستگان برد و به همین خاطر باهم درگیر شدیم و تصمیم گرفتم از او جدا شوم. وقتی فهمید تصمیم به طلاق دارم مرا تهدید به قتل و اسیدپاشی کرد، اما من تهدیدهای او را جدی نگرفتم تا اینکه مدتی قبل وقتی از خانه‌مان بیرون آمدم، ناگهان او راه مرا سد کرد و مایع داخل بطری پلاستیکی را روی بدن من پاشید و فرار کرد. سوزش عجیبی تمام بدنم را فراگرفت، به طوری که فریادهای آی سوختم من به آسمان بلند شد و همسایه‌ها به کمکم آمدند و مرا به بیمارستان منتقل کردند.

دروغ می‌گوید

با شکایت زن جوان پرونده به دستور قاضی ساسان غلامی، بازپرس شعبه سوم دادسرا برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

مأموران در نخستین گام بهرام شوهر شاکی را به اداره پلیس احضار کردند.

وی با انکار اسیدپاشی گفت: همسرم مشکل روحی و روانی دارد و به دروغ مدعی شده است که من به بدن او مایع اسیدی پاشیده‌ام. مدتی بعد از اینکه باهم ازدواج کردیم، متوجه شدم او مشکل روحی- روانی دارد، اما فکر می‌کردم که خیلی حاد نباشد و بعد از عروسی خوب شود. چندی قبل تمامی برنامه‌های مراسم عروسی‌مان را چیده بودیم و حتی کارت عروسی هم بین بستگان و دوستان پخش کردیم، اما یک روز مانده به مراسم عروسی ناگهان او غیبش زد و آبروی مرا برد. از طرفی من ضرر مالی هم کرده بودم که تصمیم گرفتم از او جدا شوم که الان فهمیدم به جرم اسیدپاشی از من شکایت کرده است.

گواهی جعلی

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت، بازپرس جنایی با بررسی گواهی پزشکی قانونی متوجه شد این گواهی جعلی است، بنابراین بازپرس برای اطمینان بیشتر موضوع را از پزشکی قانونی استعلام گرفت که فهمید اصلاً چنین گواهی‌ای برای این زن در پزشکی قانونی صادر نشده است.

بدین ترتیب زن جوان به دستور قاضی بازداشت و به دادسرای امور جنایی منتقل شد. وی گفت: من شوهرم را دوست داشتم، اما وقتی فهمیدم او قصد جدایی دارد، تصمیم گرفتم برای او پاپوش درست کنم و او را به زندان بیندازم، به همین خاطر به جاعلی پول دادم و برای من گواهی پزشکی قانونی جعل کرد و با این شکایت می‌خواستم از شوهرم انتقام سختی بگیرم که با هوشیاری بازپرس دستم رو شد.

با دستگیری زن جوان تحقیقات برای دستگیری جاعل ادامه دارد.

منبع:روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    0 0
    چه عکس ترسناکی، اون ناخنها و چادر خیلی پارادوکسیکاله. آدم یاد فیلمهای قبل انقلاب می افته. من چادری نیستم، ولی به نظرم این کار قوه قضاییه توهین به چادره. البته قطعا عکس متعلق به خبر نیست ولی در کل باید یک پوشش مخصوص دیگر درنظر بگیرند برای متهمان
  • افشین IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    0 0
    آدم اینقدر ساده هم نوبر هست والا. گواهی جعلی اونم در جاییکه کارش گرفتن حاعلين هست!!! معلومه داماد راست میگه و مشکل روحی روانی داره عروس. خوبه خانواده ها قبل از،بیچاره کردن هر دو اگه مشکلی میبینم با مراجعه به مشاور و پزشک اونو رفع کنند نه اینکه بیفتند روی دنده انداختن و فکر کنند که درست میشه. الان اگه پزشک قانونی تشخیص بده دختر مشکل روانی داره و داشته مهریه هم فاتحشپخونده هست چرا که غش در معامله بوده.
  • IR ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    1 0
    زنت روانی نبوده بلکه یک عفریته هفت خط بوده جونت رو نجات دادی
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    0 0
    دیوانه! عقل چیزه خوبیه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس