کد خبر 1285507
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
ستاره تیم ملی والیبال مصدوم شد

مدافع ملی پوش تیم والیبال شهرداری ارومیه دچار مصدومیت شد.

به گزارش مشرق، تیم های والیبال شهرداری ارومیه و آذرباتری در دیداری تدارکاتی مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با نتیحه ۳ بر ۲ به سود شهرداری خاتمه پیدا کرد.

در جریان این بازی تدارکاتی علی اصغر مجرد، ملی‌پوش والیبال ایران دچار مصدومیت شدید پارگی آشیل پا شد و به نظر می رسد رقابت های این فصل از لیگ برتر را از دست خواهد داد.

سیامک افروزی، پزشک تیم والیبال شهرداری ارومیه با تایید این خبر گفت: مجرد در جریان این بازی دوستانه دچار مصدومیت شد. متاسفانه مصدومیت این بازیکن جدی است و باید مراحل درمانش را به زودی آغاز کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    0 0
    نمیدانیم کجا اون ستاره بود.یک سرویس ساده رو هم بیشتربه اوت میزد.واینکه توی مسابقات لیگ ملتها و المپیک اصلا آماده نبود.و اگر توی آسیا اول شدند آسیا که تیم خوبی نداشت تیم های تایلند و چین تایپه و..بیشتر نوجوان می آمدندتا یک تیم بزرگسال و آماده .. ژاپن و چین هم همینطور..تیمی که یک روز براحتی برزیل، ایتالیا، و آمریکا یا لهستان رو میبرده و اگرهم‌می باخت با اختلاف یک یا دو امتیاز..مقابل ژاپن که ۲ یار اصلی اش را توی فینال مسابقات آسیایی در اختیار نداشت.برای گرفتن یک امتیازمنتظرتایید ویدیو چک میماندو چقدرهم خوشحالی کردند.جلوی چشم اون همه تماشاگر ژاپنی حداقل چنددقیقه یکدیگررا بغل زده بودندو گریه میکردند.بردن ژاپن که نبایدبرای ما شگفتی باشد.ما مگرنه اینکه ۷ سال مجوزسطح یک جهانی داریم.و بودنمان را درجایگاه بهترین تیم های جهان تثبیت کردیم. بخدا برای مسابقات آسیایی آنقدر باید والیبال ما آماده باشد که تیم جوانان یا تیم دوم ایران در مسابقات آسیایی شرکت کند..انشاالله فدراسیون ،مسولین وکارشناسان والیبال با برنامه ریزی خاص تدابیری اندیشه کنند.که تیم والیبال ما به روزهای خوب خودش برگردد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس