رئیسی نمایه

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور گفت: دست دلالان نهاده‌های دامی باید قطع شود.

به گزارش مشرق، ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه پس از بازدید از کارخانه آزمایش شهرستان مرودشت در جمع روستاییان کِناره در این شهرستان قرار گرفت و اظهار داشت: باید دست دلالان قطع و نهاده‌های دامی راحت و بدون مشکل و واسطه در اختیار دامداران قرار بگیرد.

ببینید:

فیلم/ گلایه‌های دامدار مرودشتی از دولت قبل

وی گفت: دولت در این حوزه و سایر بخش‌ها در حال تلاش برای رفع مشکلات و مسائل است از این رو دامداران و کشاورزان نباید امید خود را از دست بدهند.

رئیسی گفت: کشاورزان و دامداران هرکاری که در راستای تولید انجام می‌دهند، یک گام در جهت توسعه کشور و رونق تولید برداشته اند از این رو کارهای کشاورزان و دامداران امروزه برای کشورمان قدرت تولید می‌کند.

رئیس جمهور با اشاره به موضوع واردات نیز گفت: افرادی که اعلام می‌کنند که باید گوشت و محصولات کشاورزی را از خارج از کشور وارد کنند به استقلال ایران اعتقادی ندارند.‌

رئیسی بیان کرد: باید هر محصول کشاورزی در داخل کشور ولو با هر زحمتی تولید شود البته ممکنه است در ابتدا هزینه‌ها بالا برود اما به مرور زمان هزینه‌ها کاهش می‌یابد اما این روند به استقلال کشاورزی کشور کمک می‌کند.

وی گفت: از سوی دیگر دولت باید دسترسی کشاورزان و دامداران را به مواد مورد نیازشان ازجمله نهاده ها تسهیل کند.

رئیسی همچنین از گلزار شهدای این روستا نیز بازدید کرد.

دانلود

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    20 1
    متاسفانه و هزاران بار جای تاسف است که چوب نابخردی مسئولین ماضی را مردم می خورند درود بر جناب رئیسی که این بار با بیان قاطعانه می خواهد دست جنایت پیشه دلان در امر کشاورزی و سودا گران دامداری را به طور کامل قطع نماید که اگر این اقدام انقلابی سریع انجام پذیرد یک روزنه امید در مردم باز می شود البته دلالان نامروت و سوداگران نجس در بخش های اقتصادی و..... رخنه نموده و لانه زده اند که در صورت برخورد جانانه و اقدام به موقع عملی می توان ایادی اهریمنی این جرثومه های فساد و اراذل اقتصادی را قطع کرد که امید وارم در اسرع وقت دولت مردمی و انقلابی سیزدهم این نوید را در دل مردم بوجود اورد . انشاءالله
    • مخمد IR ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
      0 1
      ازحق نگذریم امسال خشکسالی مشکلات زیادی برای دامداران ایجاد کرد. اما آقای رئیسی هیچوقت از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکرد. برای ایشون و مردم عزیز آرزوی موفقیت می کنم.
  • بهزاد IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    3 3
    شما جرات ندارید دست دلالان را قطع کنید .
    • امیر IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      3 1
      باز هم منفی نگری......
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    4 0
    بهترین کار . واقعا بهترین کار
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    4 0
    خسته شدیم از حرف درمانی خدایا چرا هیچ ارزانی تا حالا نشده
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    0 0
    از این بایدها و نبایدها خیلی زیاد شنیده ایم ، دو صد گفته چون نیم کردار نیست
  • بازنشسته ایرانی IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    0 0
    به یاری خداوند متعال و دولت انقلابی و مردمی و عمل قاطعانه دست دلالان سوداگر را از بازار دلار سکه ماشین سیمان آهن پتروشیمی نهاده های دامی فرابورس وووووو سفره مردم قشرضعیف جامعه هرچه زودتر قطع کنند ان شاء الله.
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    0 0
    خونواده ....... بزرگترین وارد كننده غذای دام و طیور و عامل گرون شدن قیمت گوشت و مرغ. و البته از دوستان نزدیك مهدی بابا (بهرمانی) هستن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس