پیروانی: دلیل کارشکنی سعودی‌ها زور نداشتن ما است/ صادر نشدن مجوز پرواز پرسپولیس ناجوانمردانه است

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دلیل کارشکنی سعودی ها برای صادر نکردن مجوز پرواز تیم ما به زور نداشتن خودمان باز می گردد.

به گزارش مشرق، افشین پیروانی درمورد صادر نشدن مجوز سفر تیم پرسپولیس به عربستان توسط سعودی‌ها اظهار داشت: قرار بود ساعت ۱۱ پرواز کنیم اما متاسفانه هنوز این اتفاق نیفتاده است و همچنان در فرودگاه هستیم.

وی درباره دلیل این اتفاق گفت: اجازه نشستن پرواز را هنوز به هواپیمایی که قرار است با آن پرواز کنیم نداده‌اند. یک ماه قبل و پس از دیدار با استقلال تاجیکستان درخواست ویزا داده‌ایم اما به ما گفته‌اند روادید در فرودگاه ریاض صادر می‌شود. یعنی هر زمانی هم به عربستان برسیم باید چندین ساعت در فرودگاه معطل بمانیم.

مدیر تیم پرسپولیس تصریح کرد: دلیل موضوع هم به این بازمی‌گردد که هیچ زور و قدرتی نداریم. چرا باید تیم پرسپولیس نتواند ۲ سال در کشورمان میزبان باشد؟ به دلیل بازی تیم ملی یک روز هم دیرتر به عربستان می‌رویم. روحیه بازیکنان ما خسته است و واقعا از این موضوع متاسف هستم. با هرکسی هم تماس می‌گیریم هیچ اتفاقی نیفتاده است. امیدواریم زودتر سفر تیم انجام شود اما با این وضعیت فعلا امیدی نداریم و خوشبینانه می گویند چندین ساعت دیگر طول می‌کشد.

پیروانی در گفت و گو با اخبار ورزشی شبکه سه درباره اینکه با این تفاسیر تیم پرسپولیس امروز نمی تواند تمرین خود را در عربستان برگزار کند، گفت: وقتی به عربستان هم برسیم باید به حباب شیشه ای برویم و تا زمان اعلام جواب تست کرونا اجازه نمی‌دهند از قرنطینه بیرون بیاییم. این اتفاقات جوانمردانه نبوده و قطعا در عملکرد تیم هم بی تاثیر نیست اما هواداران عزیز بدانند تلاش می کنیم با یک بازی خوب و نتیجه ای که به سود ما باشد این کارشکنی‌ها را جبران کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بینام IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    3 1
    الان باز یه عده نژاد پرست میان به عرب ها فحش میدن دیگه مغزشون کشش نداره که عربستان حداقل سالی صد تا مسابقه جهانی رو میزبانه چرا کشور های دیگه به نحوه میزبانی شون اعتراض ندارن چون اون ها به مهمان نوازی تو کل دنیا معروفن خدا می‌دونه فدراسیون پنج ستاره ما مثل قضیه میزبانی کره باز چه گندی زده شاید دوباره نامه اشتباهی زدن شاید اصلا اقدام نکردن از اینها هیچ چیز بعید نیست
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      0 0
      اگه با سعوی که با ما مشکل داره ، مشکل داشته باشیم و اعتراض کنیم میشیم نژاد پرست؟
    • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      0 0
      بینام این افکارت داره داد میزنه که نژاد پرست خود تویی! مجبوری نظر بدی؟ نمیدونی این کارو کردن تیم از آمادگی لازم برا بازی دور بشه؟
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    2 1
    چنان درهم بکوبینشون که نتونن از جاشون بلندشن! باید تاوان این ناجوانمردی ورزشی وبی احترامی به باشگاه و بدن ...
    • امیر IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      0 0
      امیدوارم پرسپولیس ببره ولی بعید می دونم ببره
  • م IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 2
    ما قدرت اول منطقه هستیمم ی نگاه به وضعمون بیاندازید فقط شعار توخالی منم منم نه پول داریم نه ابرو داریم نه عرضه هیچ نیستیم
    • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      1 0
      ایران بزرگ و با کشور خودت یکی نکن معلوم نیست تو کدوم خراب شده ای داری زندگی میکنی وگرنه آبروی ایران و هیچ کشوری نداره، آبروی ایران مردم مقتدرش هستن که اجازه چپ نگاه کردن به هیچ کفتاریو به کشورشان نمیدن بله عرضه ینی این ببین کشور تو هم می‌تونه یه ساعت جلو شون دوام بیاره! حتی به مخیلت خطور میکنه؟ پول داشتن و آبرویی نداشتن بهتره بنظرت؟؟؟
  • ش. AE ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 2
    اینکه عربستان از هر موقعیتی از ضربه زدن استفاده می‌کنه در آن حرفی نیست بعد جناب وزیر خارجه ما از پیشرفت گفتگو با این از خدا بی خبر ها خبر میدهد
  • مهرداد IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    فرشو بیار پس بده بعد حرف بزن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس