image-20211012234309-1.jpeg

شرکت صنایع فولادی شاهین بناب یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های تولید فرآورده‌های فولادی است که در شهرستان بناب استان آذربایجان شرقی قرار دارد.

آذربایجان، آبروی صنایع فولادی ایران

سراسر خاک ایران، معادنی ارزشمند وجود دارند که نیازهای صنایع مختلفی را برآورده می‌کنند. در شمال غرب کشور و استان‌های آذربایجان غربی و شرقی معادن آهن واقع شده تا بتوان قطب تولید فولاد و صنایع فولادی را روی این منطقه گذاشت استان آذربایجان در دل خود کارخانه‌های عظیم فولاد را دارند که می‌توانند پاسخگوی خوبی برای نیازهای صنعت‌گران باشند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با دو کارخانه فولاد بزرگ استان آذربایجان شرقی آشناکنیم!

معرفی صنایع فولادی شاهین بناب

شرکت صنایع فولادی شاهین بناب یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های تولید فرآورده‌های فولادی است که در شهرستان بناب استان آذربایجان شرقی قرار دارد. این کارخانه بزرگ از سال 1387 تاسیس شده و می‌تواند سالانه حدود 2.5 میلیون تن فرآورده فولادی را به بازار عرضه کند. همچنین شاهین بناب چهار شرکت زیر مجموعه دیگر دارد که عبارتند از:

·       مجتمع فولاد صنعت شهریار

·       مجتمع فولاد سهند

·       گسترش فولاد شهریار

·       مجتمع فولاد شاهین بناب

شاهین بناب در کارخانه پهناور خود هفت خط نورد مختلف دارد و در دو خط دیگر را نیز به ذوب و ریخته‌گری فولاد اختصاص داده است. به لطف وجود چنین خط تولید بزرگی با تجهیزات ایتالیایی، این کارخانه محصولات گسترده‌ای را به بازار عرضه می‌کند که در بخش بعدی به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

صنایع فولادی قدرتمندآذربایجان| مشاهده قیمت و خرید محصولات تنها با چند کلیک

لیست محصولات کارخانه شاهین بناب

شرکت صنایع فولادی شاهین بناب در خط تولید خود لیست کاملی از انواع میلگرد، تیرآهن، نبشی، ناودانی و مفتول‌های آلیاژی را دارد. همچنین این شرکت محصولات خود را با آلیاژها و مشخصات مختلف تولید کرده تا بتواند نیازهای مشتریانش را در بخش‌های مختلف به خوبی پاسخ دهد. به همین دلیل در بازار فعلی محصولات این شرکت به خصوص میلگرد با قیمت‌های متنوعی به فروش می‌رسند.

انواع میلگرد با سایزهای مختلف

به طور کلی شرکت صنایع فولادی شاهین بناب میلگردهای خود را بر اساس استانداردهای جهانی و با بیشترین کیفیت ممکن تولید می‌کند. همچنین در خط تولید میلگرد این کارخانه بزرگ می‌توان انواع میلگرد با گریدهای A2، A3 و A4 را پیدا کرد. ناگفته نماند که این شرکت میلگردهای تولید خود را با سایزبندی استاندارد بین 8 تا 32 تولید می‌کند. به همین دلایل قیمت میلگرد شاهین بناب در بازار فولاد بر اساس سایز و گرید متغیر خواهد بود.

تیرآهن و نبشی

فولاد شاهین بناب در سبد تولیدات خود انواع مختلفی از تیرآهن‌ را نیز دارد. تیرآهن‌هایی که می‌توانند در بخش عمرانی کشور به خوبی پاسخگوی نیازهای افراد باشند. ناگفته نماند که هر ساله بخش زیادی از فرآورده‌های فولادی شاهین بناب، به خصوص تیرآهن به کشورهای دیگر صادر می‌شوند.

 شما می‌توانید از صنایع فولادی شاهین بناب تیرآهن‌های سایز 14 و 16 را خریداری کنید. همچنین این دسته از محصولات شاهین بناب به صورت شاخه‌ای به فروش می‌رسند. اگر قصد خرید نبشی با تیرآهن را هم دارید، انواع نبشی با سایز 40*40 یا 50*50 با ضخامت‌های مختلف و حتی سایزهای بزرگتر در دسترس هستند.

ناودانی و انواع مفتول‌های آلیاژی

مفتول‌های آلیاژی و ناودانی‌ها در کارخانه‌های مختلف و سازه‌های عمرانی کاربردهای متنوعی دارند. اگر شما هم به این محصولات برای انجام کارهای خاص مانند آرماتور بندی فونداسیون ساختمان‌ها را دارید، می‌توانید از کارخانه تولید صنایع فولادی شاهین بناب کمک بگیرید.

معرفی دومین تولید کننده بزرگ میلگرد درآذربایجان شرقی

داستان صنایع فولادی استان آذربایجان شرقی با شاهین بناب به پایان  نمی‌رسد؛ زیرا دیگر شهرستان این استان، یعنی میانه یکی دیگر از بزرگترین تولید کنندگان میلگرد ایران را در دل خود جای داده است. صنایع فولادی میانه از سال 1380 تاسیس شده و به صورت تخصصی در زمینه تولید میلگرد ساده و آجدار فعالیت می‌کند. به همین دلیل دیگر نمی‌توان محصولات دیگر فولادی مانند تیرآهن یا نبشی را با نام تجاری این شرکت در بازار پیدا کرد. همچنین ظرفیت تولید میلگرد میانه حدود 350000 تن در سال است که بیشتر مورد استفاده داخلی قرار می‌گیرد.  

صنایع فولادی قدرتمندآذربایجان| مشاهده قیمت و خرید محصولات تنها با چند کلیک

قیمت میلگرد میانه

همانطور که در بخش قبلی گفته شد، صنایع فولادی میلگرد میانه در زمینه تولید میلگردهای ساده و آجدار فعالیت می‌کند. خریداران می‌توانند میلگردهای آجدار فولاد میانه را با از سایز 10 تا 32 در گریدهای مختلف خریداری کنند. میلگردهای تولید این کارخانه دارای گریدهای A2، A3، A4 و A1 بوده که هر یک از نظر سختی و تحمل تنش متفاوت هستند. همچنین قیمت میلگرد میانه بر اساس همین گریدها و سایز محصول مشخص خواهد شد.

خرید از دو غول فولاد تبریزی با چند کلیک

حال که با این دو غول بزرگ فولاد استان آذربایجانی آشنا شده‌اید و قصد خرید محصولاتشان را دارید، مسیری کاملا هموار برای خرید پیش روی شماست. سایت عصر آهن خدماتی را در نظر گرفته تا افراد یا شرکت‌ها بتوانند به ساده‌ترین شکل ممکن محصولات این دو کارخانه فولادی بزرگ را خریداری کنند. در ادامه این بخش شما را بیشتر با خدمات سایت عصر آهن آشنا خواهیم کرد.

مشاهده و بررسی قیمت

اولین و بزرگ‌ترین قابلیتی که سایت عصر آهن در اختیار بازدیدکنندگان می‌گذارد، مشاهده قیمت به روز محصولات است. شما می‌توانید قیمت روز انواع میلگرد شاهین بناب یا میانه را در سایت مشاهده نمایید. همچنین نمودار تغییرات قیمت و امکان مقایسه قیمت محصولات نیز فراهم است.

خرید با اطمینان

سایت عصر آهن تمام تلاش خود را می‌کند تا شما بتوانید خرید میلگرد یا سایر فرآورده‌های فولادی را با آرامش خاطر بیشتری تجربه کنید. به همین دلیل خدمات مختلفی را در نظر گرفته که همگی امنیت خریدتان را تضمین می‌کنند. همچنین در صورت وجود هر مشکلی می‌توانید از تیم پشتیبانی کمک بگیرید.

سخن پایانی

با ورود اینترنت به زندگی مردم، انجام کارهای سخت گذشته به شدت آسان شده است. با وجود سایت‌هایی مانند عصر آهن دیگر نیازی به تحمل چالش‌های گذشته ندارید. با عصر آهن به سادگی از صنایع فولادی آذربایجان شرقی خرید کنید و دیگر نگرانی بابت تاخیر ارسال، عدم تعهد فروشندگان بازار آهن یا سایر مشکلات این چنینی نداشته باشید. 


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس