محکومیت ۲۸۰ میلیاردی برای عرضه کننده خارج از شبکه آرد

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه ۲۸۰ میلیارد ریالی مدیر یک کارخانه برای عرضه خارج از شبکه آرد در تبریز خبر داد.

به گزارش مشرق، محسن عسکری مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با گزارش شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی (اداره غله و خدمات بازرگانی استان آذربایجان شرقی) در مورد عرضه و توزیع آرد به صورت خارج از شبکه توسط یک کارخانه، پرونده تخلف در یکی از شعب تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی تشکیل شد.

وی افزود: شعبه با احضار مدیر کارخانه و اخذ اظهارات و دفاعیات وی و اخذ نظریه کارشناسان مربوطه و انجام اقدامات لازم قانونی تخلف را محرز دانسته و متخلف را به پرداخت ۲۸۰ میلیارد ریال جزای نقدی به میزان دو برابر ارزش کالا محکوم کرد که این رای با اعتراض متخلف در شعبه تجدیدنظر مجدداً بررسی و قطعی شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    از این دست تخلفات بسیار زیاد می باشد که خیلی راحت دارد انجام می شود . رد این گونه تخلفات باز می گردد به تخصیص ارز 4200 تومانی که هیچ نظارتی بر نحوه واردات کالا با ابن ارز انجام نمی شود و محلی شده برای چپاول ثروت این ملبدبخت . هر کجا دیدید که سروصدایی نمی آید مطمئن باشد سوءاستفاده ای در کار است. این نتیجه عملگرد مسئولین بی کفایت سالهای قبل می باشد .
  • بیچاره IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    0 0
    اگه این متخلف که با امنیت و نان مردم بازی کرده رو اعدام میکردید بقیه حساب کار دستشون میومد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس