کد خبر 1283843
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
اختلال روانی در مجازات «اکبر خرمدین» چه تأثیری خواهد داشت؟

قضات شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران با درخواست آزادی اکبر خرمدین مخالفت کردند.

به گزارش مشرق، حدود یک ماه قبل ، اکبر خرمدین که به اتهام قتل دختر و پسر و دامادش در زندان است ، در نامه ای به دادگاه درخواست کرد قرار بازداشتش به وثیقه تغییر کند. او در این درخواست اعلام کرد؛ با توجه به گذشت اولیای دم دامادم و این موضوع که دو تن از قربانیان فرزندانم هستند ،درخواست دارم قرار بازداشتم به قرار وثیقه تغییر کند. او همچنین به بیماری خود اشاره کرد و درخواست کرد بیرون از زندان باشد.

این درخواست به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و قضات این شعبه بعد از بررسی درخواست این متهم ، اعلام کردند که با توجه به جنایت هایی که او مرتکب شده ،باید تا زمان محاکمه و صدور حکم قطعی در زندان باشد.

اکبر خرمدین و همسرش، اردیبهشت ماه امسال در جریان قتل پسرش به نام بابک دستگیر شدند. آنها بعد از قتل پسرشان که از کارگردانان معروف سینما بود ، جسد او را تکه تکه کرده و در سطل های زباله سطح شهر رها کردند.پس از دستگیر این زوج ،آنها به قتل داماد و دختر خود به همین شیوه در سال های گذشته اعتراف کردند. این زوج ادعاهای متفاوتی از جمله آزار و اذیت قربانیان و موضوعات رفتاری را به عنوان انگیزه قتل اعلام کردند.

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    3 0
    تا گور باید در زندان باشی
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    6 2
    بابا مگه زندانی سیاسی که ولش نمیکنید؟ دو-سه تا آدم کشته دیگه کار نکرده که... طرف اعتراض میکنه نهایتا 25 سال بهش زندان میدید اونوقت این بنده خدا کار خاصی هم نکرده نمیذارید بیاد بیرون به زندگی کثیفش برسه. عجب ظالمید شما...
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    1 0
    چقدر راحت واژه " فرزندانم " رو به کار برده...خدایا مالک آسمانها و زمین تویی،مگر این طور نیست...
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    1 1
    مرحوم بابک متاسفانه سرشناس نبود،علیرغم سواد و دانش و درک و فهم و شعور سینمایی،جزء جوانهایی بود که به سادگی کنار گذاشته میشن و دیده نمیشن در این عرصه،ایشون تا آخرین روزهای پیش از سلاخی شدن در پی مجوز برای تصویب فیلمنامه و مجوز ساخت و مجوز پروانه نمایش بود و در به در دنبال تهیه کننده... سرشناس نبود ولی با همین تعداد اندک کارهایی که ساخته میتونید دنیای هنری او رو بشناسید،تا بوده همین بوده،هرچی پُر تر ،لایق تر ،مفید تر در حاشیه و پس زده شده،هرچی تهی تر فرومایه تر بیسواد تر و بی فرهنگ تر به عنوان نماینده فرهنگ و هنر و ادب و سینما روی بورس و توی بوق و کرنا ،بیست و چهار ساعته ولو توی فضای مجازی و ادعای علم و سواد و هنر ...همه دیگه میدونن میشناسن چه کسانی.
    • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      2 0
      احسنت!!متن شما مرا ناخوداگاه به ياد تنابنده و قاسم خاني و فرهادي و فرخ نژاد و امثالهم انداخت كه چطور با لودگي و درعين تهي بودن و ابتذال ميليارد ميليارد به جيب ميزنند و هر زمان هم كه اقتضا كنه با حمله و فحاشي به وطن و هم وطنان دلار و يورو به جيب ميزنند و البته صدا و سيما هم خوب ازشان پذيرايي ميكند و باج بهشان ميده!!!!
    • سینمایی که دیده نشد IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      0 0
      اتفاقا بابک خرم دین یک مستند به نام " روایت یک انحراف " درباره وضعیت فرهنگی سینمای ایران ساخته در سال ۱۳۸۷ . بابک یک مستند ساز بسیار قابلی بود، مستندهای" داغ عشق " رو فقط یکبار شبکه ۴ پخش کرد ماه رمضان سال ۹۲. در عرصه هنر کار به جایی رسیده کسانی که سالها درس میخونن زحمت میکشن حرفی برای گفتن دارن آرزو دارن مردم مملکت خودشون کارهاشون رو ببینن نقد کنن نظر بدن،باید کفش آهنی به پا کنن!! یک تهیه کننده پیدا نمیشه روی کارهای واقعا عمیق و ارزشی سرمایه گذاری کنه،فقط هرچی بفروش و لودگی و ابتذال و سیاه نمایی و .. کلا نور امید نباشه توی دل مردم یا سر مردم با آثار سخیف گرم بشه،ذائقه مردم سطح پایین بشه،آثار بابک خرم دین،سرشار از مضامین و مفاهیم انسانی و نوع دوستی بود به ویژه ایثار و از خودگذشتگی...برای یک فیلمنامه اش بعد از هرگز که یک تهیه کننده پیدا شد! تهیه کننده و یک سلبریتی اصرار بر تغییر نقش سلبریتی و تغییرات فیلمنامه میکردن!! بابک زیر بار نرفت،چون اصلا تمایل به استفاده از هنرپیشه معروف نداشت،سلبریتی زن،میگفت نقش مردِ فیلمنامه رو میخوام!!تصور کنید که چه تغییری باید در اصل فیلمنامه داد تا تهیه کننده و بازیگرش راضی بشن... آرزوی ساخت اون فیلمنامه به عنوان اولین فیلم سینمایی بلند در داخل کشور(سوگنامه ای برای یاشار رو بابک با دشواری و هزینه ناچیز در لندن ساخت،به قول خودش چریکی ساختیم!) برای همیشه به دل بابک موند..بماند که فیلمنامه هایی هم داشت که تصویب نمیشد،پاسخ میدادن: اینها سینما نیست!!! بله درسته سینما نبود! چون حرفی برای گفتن داشت.نکته جالب درباره شخصیت سینمایی بابک مخالف نشان دادن خشونت و خلاف عفت در فیلم بود.روزگار عجیبی هست واقعا...
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    0 0
    این حیوونات درنده تا روزی که نفس می کشند باید درزندون بمانندتابپوسند،مریضی به درک! روزی هزاربارباید بمیرید وزنده بشید پست فترت ها با انون مادر نکبت حیف اسم پدر ومادرومثلا مرحوم بابک خسته وکوفته امده بوده شامش گرم کنه بخوره نمیدونسته که انون"کفتار" غذاش آلوده کرده وشام آخرش خاک برسر هردو جفتتون "نروماده"خوک های کثیف-
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    0 0
    فقط به جرم تجاوز به آرزو باید سوزانده شود
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    1 0
    خودش گفته بود آزاد شم دختر و پسر دیگه ام رو هم میکشم.
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    0 0
    من مدتیه کلا نظرم درباره سنگ پای قزوین عوض شده،یعنی دیگه نمیخوام بهش توهین کنم،چون کلا در نظرم خیلی کمرو و خجالتی میاد در مقایسه با بعضیا.
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    1 0
    یعنی امید به زندگی این یارو ها ، ما رو چهار شاخ کرده...
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    0 0
    آخی!!!میخواد بره خونه!!!دلش برای حمام و چاقو و خون و جنازه تنگ شده!!!!
  • AT ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    0 0
    شیطان صفت باید تیرباران بشه چه راحت میگه کشتم که کشتم بچه های خودم بودن. قتل نفس عمد حکمش اعدامه آرزو میکنم این دو جنایتکار را دار بزنن اگه تیرباران ممنوعه.
  • پسرکشی IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    0 0
    یعنی وثیقه هم برای آزادیش میخواسته؟؟! حق حیات رو از سه نفر گرفتی بعد میگی با توجه به گذشت اولیای دم دامادم از قصاص و با توجه به اینکه دو تن از مقتولان فرزندانم میباشند....خدایا یعنی وقتی وکیل درخواست رو تنظیم میکرده یک لحظه حتی فکر نکرده که اگر عزیزان خودم بودن...میدونم وکیل وظیفه اش رو انجام میده اما دردناکه واقعا..وقتی دادستان این درخواست رو میخونده ... طرف گفته با توجه به بیماری ام...ای خدا برای بهبود بیماری جسمی خودش چه تقلایی میکنه...اون بچه ای که به دنیا آوردی چه گناهی داشت که این سرنوشتش شد؟ رفتی اسمتو کردی خرمدین که یه روزی بابکی داشته باشی...پس چرا تکه تکه کردی بابک رو که خودش نقشی در به دنیا اومدنش نداشت...جوانی اون مهم نبود ولی الان بهبود بیماری تو که جنایت کردی و عمری رو پشت سر گذاشتی خیلی مهمه! وای از این بیدادی که کردی..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس