آمادگی نیروهای یگان ویژه در مقابله با عملیات های تروریستی

فرمانده یگان‌های ویژه گفت: امروز یگان‌های ویژه دارای آموزش‌های خوبی در رابطه با بحران‌ها، عملیات تروریستی و اغتشاشات هستند.

به گزارش مشرق، سردار حسن کرمی، صبح دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ در مراسم صبحگاه یگان ویژه اظهار کرد: ادامه راه امام و شهدا در جهان پرتلاطم کار بسیار سخت و دشواری است و جز فرمانده معظم کل قوا کسی قادر به هدایت آن نیست.

ببینید:

عکس/ رزمایش هلی برن نیروهای یگان ویژه

وی افزود: هفته نیروی انتظامی فرصت بسیار مناسبی برای ما در مجموعه یگان‌های ویژه برای ارزیابی یک ساله است، تا در جاهایی که ایرادات و اشکالات در مأموریت‌های ما بوده را بررسی و برطرف کنیم.

کرمی گفت: عمده‌ترین کاری که در اولویت کاری خود داریم آموزش است، آموزش‌های عملیاتی، بصیرتی و جسمانی آموزش‌های سه گانه ما در سراسر کشور است. همکاران ما تلاش می‌کنند ضمن یادگیری آموزش‌ها آنها را عملیاتی هم کنند.

فرمانده یگان‌های ویژه گفت: امروز یگان‌های ویژه دارای آموزش‌های خوبی در رابطه با بحران‌ها، عملیات تروریستی و اغتشاشات هستند.

وی ادامه داد: الگوی هوشمندانه یگان‌های ویژه که در بحران‌های چند سال اخیر به اجرا گذاشته شد مورد تأیید مقام معظم رهبری قرار گرفت.

کرمی تصریح کرد: در حوزه تجهیزات هیچ کمبود و مشکلی نداریم و در آمادگی بالای ۹۵ درصد قرار داریم.

فرمانده یگان‌های ویژه تصریح کرد: سالانه در طرح توسعه نیروی انتظامی قرار گرفتیم و امیدواریم به ساختار ۸۹ گردان برسیم، در حال حاضر توان عملیاتی ما ۶۵ درصد و آمادگی ۸۱ درصدی هستیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس