سرقت خشونت‌آمیز پیراهن اهدایی بازیکن تیم ملی فرانسه از یک هوادار! + عکس

نبرد تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و بلژیک در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا با یک حاشیه تلخ همراه بود.

به گزارش مشرق و به نقل از نشریه مارکا، سخاوت ژول کانده مدافع تیم ملی فرانسه برای اهدای پیراهنی که با آن مقابل بلژیک به میدان رفت، برای یک هوادار دردسرساز شد.

مدافع میانی سویا پنجشنبه شب پس از پیروزی ۳ بر ۲ خروس‌ها برابر شیاطین سرخ در دومین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا، متوجه هواداری روی سکوهای ورزشگاه آلیانتس شهر تورین شد که روی یک پلاکارد از او درخواست کرده بود پیراهنش را  به او بدهد. کانده نیز با پرتاب پیراهن به سمت این هوادار او را خوشحال کرد غافل از اینکه این پیراهن باعث بروز یک حادثه تلخ می‌شود.

این هوادار که نامش کلمان توسه بود بعد از دریافت پیراهن از سوی چند نفر مورد حمله واقع شد. او در این خصوص در صفحه توئیترش نوشت: برای تماشای بازی میان فرانسه و بلژیک به تورین رفته بودم. کانده پیراهنش را به من داد و درست در همان لحظه چند نفر به من حمله کردند و پیراهن را از من دزدیدند.  اول یک نفر حمله کرد تا پیراهن را بدزد. او واقعاً حمله کرد. برخلاف سایر تماشاگران که بی‌تفاوت از جای خود تکان نخوردند، یکی از هواداران آمد که به من کمک کند. با این حال هیچ کسی سارق را نگرفت. دو نفر از دوستان سارق هم آمدند و به من حمله کردند تا پیراهن را بگیرند و یکی از آنها جلوی هواداری که می‌خواست به من کمک کند را گرفت. در آن لحظه آنها ۴ نفر بودند و با این حال من مقاومت کردم تا اینکه کار به درگیری فیزیکی و خشونت‌آمیز کشیده شد. آنها دستم را محکم گاز گرفتند و چندین ضربه هم به من زدند تا اینکه در نهایت تسلیم شدم و پیراهن را رها کردم.

تیم ملی فوتبال فرانسه , تیم ملی فوتبال بلژیک ,

تیم ملی فوتبال فرانسه , تیم ملی فوتبال بلژیک ,

به دنبال شکایت کلمان، پلیس ایتالیا تحقیقاتش را برای شناسایی سارقان آغاز کرده و از این شهروند فرانسوی نیز سؤالاتی پرسیده است.

در همین حال رسانه‌های محلی اعلام کردند که کانده پس از این اتفاق به کلمان وعده داده که بعد از بازی فینال لیگ ملت‌های اروپا مقابل اسپانیا (دیداری که امشب یکشنبه از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران آغاز می‌شود) دوباره پیراهنش را به او خواهد داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    1 0
    جهان سومی‌های بی‌شخصیت
    • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      0 0
      اینجور کارا رو تو کدوم کشور دیگه ای دیده بودی که جهان سوم سوم میکنی عین طوطی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس