کد خبر 1282867
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۷/۱۷

امروز سهامداران شرکت‌های داروسازی روز دارو، کاشی سعدی و ملی سرب و روی ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های عطرین نخ قم، قاسم ایران و نفت پاسارگاد در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۲۲هزار و ۲۸۰واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۶۵هزار و ۹۸۳واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۶میلیارد و ۳۲۲میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵هزار و ۳۲۷میلیارد تومان در بیش از ۷۰۶هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های داروسازی روز دارو، کاشی سعدی و ملی سرب و روی ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سیمان تهران، دارویی لقمان و صنعتی زر ماکارون بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله ۳ میلیارد و ۱۵۸میلیون ورقه به‌ارزش ۱۹هزار و ۷۶۹میلیارد تومان در ۴۸۴هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۵۱واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۰هزار و ۹۸۰واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های عطرین نخ قم، قاسم ایران و نفت پاسارگاد بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های توسعه فناروی اطلاعات خوارزمی، کشت و صنعت شریف آباد و سیمان لار سبزوار بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس