مختاری مغلوب شد و به عنوان پنجم رسید

محمدرضا مختاری به عنوان پنجم وزن ۷۲ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان رسید.

به گزارش مشرق، دیدارهای رده بندی و فینال ۴ وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در اسلو نروژ درحال برگزاری است که در دیدار رده بندی وزن ۷۲ کیلوگرم محمد رضا مختاری مقابل کریستوپاس اسلیوا از لیتوانی مغلوب شد و به عنوان پنجم رسید.

مختاری برای حضور در دیدار رده بندی در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر کریستوف بورگر از اتریش را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد جی یول لی از کره جنوبی را با نتیجه ۱۲ بر ۲ مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۹ بر صفر اولوو غنی زاده از آذربایجان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. مختاری در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۶ مغلوب مالخاز آمویان دارنده مدال نقره اروپا از ارمنستان شد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۵۵ کیلوگرم سجاد عباس پور در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر ۱ مغلوب مکس نوری از آمریکا شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله یک چهارم نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

گفتنی است در پایان دیدارهای مقدماتی ۳ وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، محمدهادی ساروی و علی اکبر یوسفی در اوزان ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند که برای کسب مدال طلا فردا شب مقابل حریفان خود به میدان خواهند رفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس