جلوی "توطئه‌ و نفوذ" دشمن را گرفته‌ایم

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دشمنان از هیچ برنامه‌ریزی برای برهم‌زدن آرامش و امنیت نظام اسلامی دریغ نمی‌کنند و توطئه‌های مختلفی را علیه این نظام به‌کار می‌گیرند.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ نوذر نعمتی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عام‌المنفعه و محرومیت‌زدایی ارتش جمهوری اسلامی در شهرستان فومن اظهار داشت: کشور در چند سال اخیر همواره با بحران‌ زلزله، سیل و در دو سال اخیر نیز درگیر ویروس منحوس کرونا بود و هنوز مردم دنیا درگیر این ویروس هستند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور را از مهم‌ترین وظایف ارتش جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: امنیتی که امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران استوار است، امنیتی بی‌بدیل و بی‌نظیر است.

امیر نعمتی با بیان اینکه دشمنان از هیچ برنامه‌ریزی برای برهم زدن آرامش و امنیت نظام اسلامی دریغ نمی‌کنند و توطئه‌های مختلفی را علیه این نظام به‌کار می‌گیرند گفت: دشمن دور تا دور کشور می‌گردد تا رخنه‌ای برای نفوذ پیدا کند اما با فداکاری همه نیروهای مسلح امروز از یک امنیت مثال‌زدنی برخوردار هستیم.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ارتش از تمام توان خود برای خدمت به مردم بهره می‌گیرد و نیروی زمینی ارتش از روز نخست با هماهنگی مسئولان استان وارد گیلان شد و هر اقدامی که انجام‌ شد با هماهنگی مسئولان استان بوده است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ۲۸ بیمارستان نیروی زمینی ارتش همچنان در حال خدمت به بیماران کرونایی در سراسر کشور است تصریح کرد: مهربانی مردم نسبت به ما مسئولیت‌مان را در خدمتگزاری سنگین‌تر می‌کند و هرچه در توان داریم برای مردم انجام می‌دهیم.

 در انتهای این مراسم تفاهم‌نامه‌های مربوط به طرح‌های خدمت‌رسانی، توسعه فضاها و عمرانی در استان گیلان از جمله تفاهم‌نامه بین شرکت آب و فاضلاب گیلان و ارتش، تفاهم‌نامه بین اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان با ارتش تبادل شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس