فعالیت های عمرانی و عملیات ساخت خط 7 متروی تهران توسط قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) سپاسد

عضو شورای شهر تهران گفت:‌ تکمیل خط 6 و 7 و بزرگراه‌های یادگار امام ،شهید بروجردی و شوشتری و پروژه پایانه شرق با همکاری این قرارگاه اجرایی خواهد شد.

به گزارش مشرق، ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران، درباره انجام پروژه‌های شهری در پایتخت اظهار داشت: قرارگاه خاتم‌الانبیاء از ۱۵ سال گذشته پیمانکار اصلی شهرداری تهران بوده است که در دوره پنجم هم هرچند کمتر همکاری این قرارگاه با مدیریت شهری انجام گرفت و در تکمیل پروژه‌ها همکاری با این قرارگاه ادامه یافت.

بیشتر بخوانید:

راه پرداخت بدهی‌های دولت به شهرداری تهران چیست؟

وی افزود:‌البته در دوره‌ای از مدیریت شهری سابق به دلیل موضوعات مالی و مشکل تأمین مالی این همکاری متوقف ماند و قرار است دوباره همکاری مدیریت شهری با قرارگاه خاتم‌الانبیاء فعال شود و پروژه‌های نیمه‌تمام به پایان برسد.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد:‌کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران اولویت پروژه‌ها را در نظر می‌گیرند که در گام نخست تکمیل خط ۶ و ۷ مترو و در دستور کار است.

امانی بیان داشت:‌بزرگراه یادگار امام، شهید بروجردی و شوشتری نیز نیاز به بررسی بیشتر و تکمیل شدن دارد که تحقق این موضوع نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت. 

وی بیان داشت: پروژه پایانه شرق پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و از دوره چهارم شورا فعالیت جهت انجام این پروژه انجام گرفت که البته در دوره پنجم هیچ اتفاقی نیفتاد و اکنون می‌توان برای این پایانه تصمیم گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس