کد خبر 1281510
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
مجلس نمایه

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، گفت: بررسی این طرح در جلسه هفته آینده صحن در دستور کار است و نمایندگان بدنبال اعطای اولویت‌ به بررسی آن هستند.

به گزارش مشرق، محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، درباره آخرین وضعیت طرح شفافیت آراء نمایندگان اظهار داشت: طرح شفافیت آراء نمایندگان نسبت به آنچه که قبلا مطرح شده بود چارچوب‌های روشن‌تر و شفاف‌تری پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید:

با تصویب طرح شفافیت آرا چه اطلاعاتی منتشر می‌شود؟

وی تغییرات اساسی در طرح شفافیت آراء نمایندگان را رد کرد و گفت:‌ عده‌ای تغییرات را تا حدود ۷۰ درصد عنوان کرده‌اند در حالی که من چنین تغییری را در طرح نمی‌بینم.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور تصریح کرد: طرح شفافیت آراء نمایندگان بسیار جامع است که هم اکنون در سامانه نمایندگان بارگذاری شده و آنها نظرات خود را به این طرح الصاق کرده‌اند.

وی اظهار امیدواری کرد که بررسی طرح شفافیت آراء نمایندگان خیلی سریع در صحن علنی مجلس صورت گیرد که احتمالا این کار هفته آینده در دستور کار خواهد بود.

جوکار گفت‌: برای اولویت دار شدن طرح شافیت آراء نمایندگان در صحن علنی مجلس باید حداقل ۵۰ امضاء جمع‌آوری شود که به احتمال زیاد این کار صورت خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: طرح شفافیت آراء نمایندگان به زودی و با رأی بالایی در صحن علنی مجلس به تصویب نهایی خواهد رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس