کد خبر 1281496
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
بورس نمایه ترید نمایه

شاخص کل بورس پس از رشد چهار هزار و ۴۶۸واحدی (۰.۳درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۴۸۹هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از رشد چهار هزار و ۴۶۸واحدی (۰.۳درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۴۸۹هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با افزایش ۰.۲۷درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۹۹نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۰نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

نمادهای شپنا، فسبزوار، کیمیاتک، برکت، شبندر، شتران و کالا در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نمادهای توسن، فجهان، دی، فرابورس، مدیریت، کرمان، و ثتران در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود هزار و ۲۴۵میلیارد تومان رسید. حقوقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی بیش از هفت میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

نقشه بورس امروز براساس ارزش معاملات+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    1 0
    بورس شده مکان نوسان گیری یه عده مفت خور کاری به ارزش سهم و خوب و بد بودن اون ندارن. شده مکان بازی. تو همچی جایی اعتماد و بررسی سهم یعنی کشک.
  • محمد IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    1 0
    تو بورس ما بین شرکت ورشکسته و سود ده هیچ فرقی وجود نداره. جکی شده واسه خودش. ارزش ذاتی و بنیاد و ... هم همه پشم.اینجا نوسانگیره که تصمیم می گیره یه سهم رشد کنه یا با خاک یکسان بشه.بابا مسئولین یه قانونی بذارین گوشت و دادین دست گربه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس