کد خبر 1281434
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸
ام‌باپه: سخنان الخلیفی من را به وحشت انداخت

مهاجم پاری سن ژرمن اعتراف کرد که سخنان رئیس باشگاه او را در وضعیت بسیار بدی قرار داده بو.

به گزارش مشرق و به نقل از مونت کارلو، همچنان موضوع ام‌باپه جدی ترین مساله در باشگاه پاری سن ژرمن است. این بازیکن جوان به صراحت اعلام می کند که دوست دارد از پاری سن ژرمن جدا شود و این در حالی است که باشگاه مخالف جدایی است و می خواهد قرارداد او را هرطوری که شده تمدید کند.

کیلیان ام‌باپه بار دیگر موضع خود را تکرار و اعلام کرد که قصد ماندن در پاری سن ژرمن را ندارد. او گفت: من تابستان گذشته خیلی زود باشگاه را در جریان تمایلم برای جدایی گذاشتم. من این موضوع را رسانه ای نکردم و به باشگاه فرصت لازم را دادم تا هم پولی از فروش من به دست آورد و همه زمان لازم را برای انتخاب جایگزین داشته باشد. باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد که قصد فروش من را ندارد و اصلا نمی توانند پروسه باشگاه را بدون من تصور کنند.

ام‌باپه ادامه داد: وقتی رئیس باشگاه برابر دوربین ها به صراحت اعلام کرد که اجازه جدایی به من نمی دهد یا اینکه اجازه نمی دهد به صورت مجانی جدا شوم احساس ترس کردم و به خودم گفتم "چه وحشتناک! چه اتفاقی خواهد افتاد؟" به زور آب دهانم را قورت می‌دادم. به هر حال من آرامشم را حفظ و تنها روی موفقیت پاری سن ژرمن تمرکز کردم.

این بازیکن افزود: دیگر نمی خواهم در این مورد صحبت کنم. واقعا از این موضوع خسته شده‌ام. بعد از هر بازی از من درباره تمدید قرارداد می پرسند. دیگر پاسخ نخواهم داد. فکر می کنم که در فصل جاری اتفاقات خوبی برای ما رخ خواهد داد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس