کد خبر 1281412
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳
پنجعلی: خوبیت ندارد که نگران بازی با امارات باشیم/خط حمله ایران را هیچ تیمی در آسیا ندارد

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای فوتبال ما خوبیت ندارد که نگران بازی با امارات باشد.

به گزارش مشرق، محمد پنجعلی در مورد دیدار پنج‌شنبه شب تیم ملی با امارات در مقدماتی جام جهانی عنوان کرد: شک نکنید در  این بازی برنده می‌شویم. کیفیت بازیکنان ما بسیار بهتر و برتر از حریف است. لژیونرهای ما در اروپا بازی می‌کنند. بنابراین برای فوتبال ما خوبیت ندارد که نگران بازی با امارات باشیم

وی افزود:‌بازیکنان ما کاملاً حرفه‌ای هستند از دروازه‌بان گرفته تا خط حمله؛ همگی بسیار باتجربه هستند. لژیونرهای‌مان در قلب اروپا بازی می‌کنند و خط حمله تیم ملی کشورمان را هیچ کشوری در آسیا ندارد. هیچکدام از تیم‌های آسیایی مهاجمانی با چنین کیفیتی در اختیار ندارند. یک خط حمله زهردار و گلزن.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد با اختلاف 2 یا 3 گل امارات را شکست می‌دهیم. اما در فوتبال گاهی اوقات اتفاقات استثنائی هم رخ می‌دهد و ممکن است تیمی نتیجه نگیرد ولی ما از هر چهت از امارات برتر و سرتر هستیم.

پنجعلی با اشاره به استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی در این دیدار عنوان کرد: با این تکنولوژی دیگر حقی از هیچ تیمی ضایع نمی‌شود شاید 5 دقیقه جریان بازی افت کند اما دیگر داوران نمی‌توانند مرتکب اشتباه تأثیرگذاری شوند و از این بابت هم نگرانی نخواهیم داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس