کد خبر 1281358
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴
هواشناسی نمایه پیش بینی وضع هوا نمایه

کارشناس هواشناسی گفت: در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان ابرناکی، بارش باران، گاهی وزش باد و کاهش تدریجی دما رخ خواهد داد.

به گزارش مشرق، صادق ضیائیان، کارشناس هواشناسی، با بیان این‌که بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و تصاویر ماهواره‌ای امشب در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و خراسان شمالی ابرناکی، بارش باران، گاهی وزش باد و کاهش تدریجی دما رخ خواهد داد، گفت: این شرایط تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

کاهش تدریجی دما در ۵ روز آینده

او یادآور شد: بارش در استان گیلان شدت بیشتری خواهد داشت در روز چهارشنبه  و همچنین در ارتفاعات زاگرس مرکزی در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی تصریح کرد: روز پنجشنبه ابرناکی و بارش باران در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی ادامه خواهد داشت.

ضیائیان با بیان این‌که روزهای جمعه و شنبه در استان‌های مازندران و گیلان افزایش ابر و بارش خفیف باران انتظار می‌رود، گفت: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی،کردستان، زنجان، همدان، مرکزی و سمنان وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

او اظهار کرد: طی روزهای پنجشنبه و جمعه در ارتفاعات استان‌های کرمان و هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر و رگبار رعدوبرق انتظار می‌رود همچنین از امشب تا روز پنجشنبه دریای خزر مواج است.

کارشناس هواشناسی درباره آب‌وهوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا صاف بوده و در بعدازظهر وزش باد خواهیم داشت و هوای تهران کمی ابری خواهد بود و بیشترین دمای تهران ۲۶درجه  و کمترین آن ۱۶ درجه خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    0 0
    امسال هم مثل پارسال پاییز نیومده زمستون میشه. از این به بعد انگار دیگه فقط دو تا فصل تابستون و زمستون رو می بینیم و از بهار و پاییز دیگه خبری نیست.
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
    0 0
    فقط دو فصل داریم اون هم بهار و تابستان اصلا پاییز و زمستان وجود ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس