کد خبر 1281293
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶
شرکت‌های نفتی آمریکا با افزایش شدید هزینه مواجه شدند

پایگاه خبری اویل پرایس در گزارشی از افزایش شدید هزینه های شرکت های نفتی آمریکا در دوره سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ خبر داد.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری اویل پرایس در گزارش خود نوشت: شرکت های نفتی ایالات متحده به ویژه تولیدکنندگان نفت شیل، به دلیل پایبندی به نظم مالی سختگیرانه در طول بحران ناشی از همه گیری و تغییر تمرکز خود از روی افزایش تولید به سمت بازده سهامداران، مورد استقبال قرار گرفته اند اما اکنون ممکن است همه چیز در حال بدتر شدن باشد.

بیشتر بخوانید:

دست رد اوپک پلاس به درخواست‌ها برای افزایش عرضه نفت

آخرین نظرسنجی بانک مرکزی (فدرال رزرو) دالاس نشان داد که هزینه ها در این صنعت برای دومین دوره متوالی سه ماهه بین ماه های ژوئیه و سپتامبر به شدت افزایش یافته است.

یکی دیگر از یافته های این گزارش که احتمالاً مربوط به اولین مورد می شود، کند شدن رشد تولید نفت و گاز بود. بر اساس این نظرسنجی، هزینه های بخش خدمات میدان نفتی در بالاترین سطح خود قرار دارد.

علاوه بر افزایش هزینه ها، ارائه دهندگان خدمات میدان نفتی در تلاش هستند تا با افزایش تقاضا ازسوی شرکت های تولیدی همه کارگران مورد نیاز خود را استخدام کنند چرا که قیمت ها بهبود یافته و تولید نفت شیل دوباره سودده می شود.

روی هم رفته، همه این عوامل نشان می دهد که نفت و گاز ایالات متحده در یک نقطه چالش برانگیز قرار دارد که می تواند قیمت های بین المللی را حتی بیشتر افزایش دهد.

تصویری که توسط فدرال رزرو دالاس ارائه شده است کاملاً متفاوت از تصویری است که تحلیلگران انرژی در اوایل این ماه ترسیم کرده اند: رویترز در اواسط ماه سپتامبر گزارش داد که تحلیلگران انتظار دارند تولیدکنندگان نفت شیل آمریکا دوباره حفاری های جدید خود را افزایش دهند و در حالی که ذخایر چاه های حفر شده اما ناتمام آنها کوچک می شود، سهامداران خود را ناراحت کنند.

در حال حاضر ، این افزایش اتفاق نمی افتد، حداقل نه با نرخی که بتواند بر قیمت ها تأثیر منفی داشته باشد. در حقیقت، قیمت ها در ماه سپتامبر حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است، و کاخ سفید را بر آن داشت تا درخواست های خود را از اوپک پلاس برای افزایش بیش از ۴۰۰ هزار بشکه در روز توافق شده تمدید کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس