کد خبر 1281229
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
علت آتش سوزی در گمرک دوغارون اعلام شد

سخنگوی گمرک درباره علت آتش سوزی در گمرک دوغارون گفت: حریق یک تانکر سوخت باعث ایجاد آتش سوزی شد.

به گزارش مشرق، روح الله لطیفی افزود: یک تانکر سوخت در محوطه پارکینگ خروجی گمرک دوغارون دچار حریق می‌شود. با وقوع این حادثه بلافاصله گمرک کامیون‌ها را از محوطه تخلیه می‌کند تا آتش به سایر کامیون‌ها سرایت نکند.

وی اضافه کرد: در حین فرآیند جابجایی یک کامیون ترانزیتی و دو کامیون خالی افغانستانی هم دچار حریق شدند، در این محوطه معمولا ۲۰۰ تا ۲۵۰ کامیون مستقر هستند.

پیش از این سخنگوی گمرک از آتش سوزی ۴ کامیون در گمرک دوغارون خبر داده و گفته بود: ظهر امروز در پارکینگ خروج گمرک دوغارون خراسان رضوی یک کامیون حامل سوخت دچار حریق شد و گمرک دوغارون خروج کامیون‌ها از پارکینگ و ایمن سازی را در دستور کار خود قرار داد و ۵۰ کامیون از این پارکینگ به نقاط امن انتقال پیدا کرد.

وی ادامه داده بود:علت شدت آتش سوزی نزدیک بودن یک دستگاه کامیون ترانزیتی و دو دستگاه کامیون خالی افغانستانی بود که دچار حریق شدند.

لطیفی گفته بود: در حال حاضر با هماهنگی گمرک چند اکیپ از آتش نشانی در حال اطفای حریق هستند و خوشبختانه ضمن ایمنی منطقه و کامیون‌های مستقر در مرز، عملیات اطفا در حال انجام است ضمن اینکه روزانه بیش از ۷۰۰ دستگاه کامیون در مرز دوغارون به تبادل کالا بین ایران و افغانستان مشغول هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    0 0
    داعش؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس