کد خبر 1280965
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸
پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از کسب مدال طلای قاسم پور

وزیر ورزش و جوانان در پی کسب سومین مدال طلای کشتی قهرمانی جهان پیامی را صادر کرد.

به گزارش مشرق، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان مدال طلای کامران قاسم پور دلاور کشتی ایران در رقابت های قهرمانی جهان را که با پیروزی مقابل حریف قدر روسی بدست آمد، تبریک گفت.

پیام سید حمید سجادی به شرح زیر است:

بِسْم الله الرحمن الرحیم

مدال طلای کامران قاسم پور دلاوری دیگر از خطه ی قهرمان پرور مازندران در رقابت های جهانی نروژ نشان از شکوه عزم و اراده ی جوانانی است که با پشتوانه برنامه ریزی توانستند رویداد رقابتی و قهرمانی جهان را به محلی برای تجلی توانمندی کشتی ایران تبدیل کنند.

برق سومین طلای جهان روی سینه ی غیرت کشتی ایران را با امیدواری به آینده ی با شکوه این جوانان پرافتخار ستایش می کنم و با تبریک به کامران قاسم پور عزیز ، کادر فنی و سرپرستی و مسئولان فدراسیون همچنین ورزشدوستان و هموطنان گرامی ، سلامتی و سربلندی همه کشتی گیران را از خداوند متعال طلب می کنم.

کامران قاسمپور دارنده مدال طلای امیدهای جهان در فینال وزن ۹۲ کیلوگرم مقابل ماگومد کوربانوف دارنده مدال طلای اروپا از روسیه قرار گرفت و با ارایه کشتی جسورانه و با زیرگیری و درختکن‌های بی‌نقص خود حریف روسی را با نتیجه ۸ بر ۴ شکست داد و قهرمان جهان شد. طلای قاسمپور سومین مدال طلای ایران در پیکارهای جهانی است و امید تیم ملی را برای قهرمانی تیمی برای ششمین مرتبه زنده نگه داشت.

این اولین مدال طلای ایران در وزن ۹۲ کیلوگرم است (اوزان کشتی آزاد در سال ۲۰۱۷ تغییر کرد). پیش از این در این وزن علیرضا کریمی ۲ مدال نقره و برنز جهان در این وزن کسب کرده بود.

شب گذشته نیز حسن یزدانی و امیرحسین زارع موفق به کسب مدال طلا در این رقابت‌ها شده بودند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    1 0
    سلام،امیدوارم مسولین مربوطه بیشتر وبهتر به چنین قهرمانانی رسیدگی کنند در چند برنامه بدون تعارف وقتی از دریافتی ماهانه قهرمان جهان والمپیک مطلع شدم خجالت کشیدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس