نابودی اسرائیل - نمایه

فعالان اجتماعی و رسانه‌های جمهوری آذربایجان حضور سفیر رژیم آدم کش صهیونیستی را موجب بی ثباتی در منطقه معرفی کردند.

به گزارش مشرق، فعالان اجتماعی و رسانه‌های جمهوری آذربایجان حضور سفیر رژیم آدم کش صهیونیستی را موجب بی ثباتی در منطقه معرفی کردند.

دانلود

رسانه ی "یئنی مساوات" در جمهوری آذربایجان اقدام رژیم جعلی صهیونیستی را تحریک آشکار و عامل بی ثباتی توصیف کرد و نوشت: سفیر اسرائیل در جمهوری آذربایجان به گونه‌ای رفتار کرده است که برای آذربایجان بسیار مضر است؛ و دیدگاه‌های شخصی خود در کشورمان نقض حاکمیت ماست.

این رسانه‌ی دیداری و مکتوب افزود: این سفیر با علم به عواقب چنین رفتارهایی به روابط ایران و جمهوری آذربایجان ضربه می زند؛ و اجازه‌ی تصمیم گیری برای همکاری‌های جمهوری آذربایجان و آمریکا را ندارد.

تورال اسماعیل اف کارشناس سیاسی گفت: همسایگی و مناسبت‌های ایران و جمهوری آذربایجان همیشگی بوده و همیشگی هم خواهد ماند؛ و نوشته‌های برخی شبکه‌های اجتماعی خارج از روابط دو کشور تاثیری بر روابط دوستانه نخواهد گذاشت.

شبکه تلویزیونی اینترنتی باکو تی – وی هم از رژیم صهیونیستی خواست کشور دیگری غیر از جمهوری آذربایجان را برای لفاظی و جنگ افروزی انتخاب کند؛ و باید اعتراف کرد که "جرج دیک" (سفیر رژیم صهیونیستی) آتش را گشوده است.

این شبکه اعلام کرد: مواضع ایران و جمهوری آذربایجان به دو کشور ارتباط دارد و جمهوری آذربایجان به دنبال تنش نیست و بر اساس اطلاعات بدست آمده دولت جمهوری آذربایجان نارضایتی خود را به این رژیم ابلاغ کرده است.

فعالان رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی در جمهوری آذربایجان از روابط ناگسستنی ایران و جمهوری آذربایجان نوشتند و خواهان برخورد مردم با اقدامات فتنه جویانه‌ی رژیم صهیونیستی شدند

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    0 1
    ۹۰ درصد سیاست دشمنانه فعلی رژیم باکو به خاطر فتنه انگیزی ترکیه است والعان در گرجستان دنبال فتنه انگیزی علیه راه ترانزیتی کامیونهای ایران است
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    0 0
    اون جاده ارتباطی را هم سفیر اسرائیل بسته و ایست و بازرسی گذاشته؟؟؟؟!!!!! آذربایجان هم دختر چهارده ساله اس و اغفال شده... چ چ چ وای وای بیچاره دختر بچه..... ما خودمون ذغال فروش بودیم، الهام جون.
  • ایرانی IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    0 2
    علیف کم کم به زمان پایین افتادن از اسب قدرت نزدیک شدی .
    • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
      0 1
      اسب قدرت خخخ البته از این اسب قرمز پلاستیکی ها .از اولش هم اسبی نبود توهم اسب داشت نهایتا خر قدرت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس