به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام آیت‌الله جوادی آملی نوشت: پرچم ما در نگاه اول یک پارچه است، ولی آن نشان الله و سرود ملی اش که نام امام و شهداست به او قداست می دهد.

یک قهرمان ورزشی با استعانت از ذات اقدس اله و نام شهدا و امام راحل با رقابت نفس گیر به میدان می رود تا این آرمان ها را حفظ کند و در سرزمین غیر اسلامی کار بزرگی را به پایان برساند و این پرچم را به اهتزاز در بیاورد.

این غرور صادق است و تعصب داشتن به این قهرمانان باعث مباهات است.

 دیدار با چند تن از قهرمانان کشتی فرنگی و وشوی ایران  _  دماوند ؛ ۱۳۹۵/۰۶/۰۱

پست اینستاگرامی صفحه آیت‌الله جوادی آملی پس از دو طلای کشتی‌گیران ایران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علیزاده شیخی IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    29 0
    قهرمان قهرمانان ،حسن یزدانی پهلوان،دمت گرم دل همه ایرانیان قهرمان پروروپهلوان صفت رو با قهرمانیت شاد کردی،یل ایرانی
  • IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    3 0
    درود بر استاد عزیز علامه جوادی آملی که به روز هست ،وخدا قوت پهلوون حسن آقای یزدانی
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    4 0
    این نگاه یک مجتهد و عالم دینی و مفسر قرآن کریم به "نگاه قهرمانی" است که عده ای آن را بیهوده می دانند. هر چیزی که باعث رشد شخصیت، اتکاء به نفس و غرور ملّی در مقابل بیگانه ها شود ارزشمند است. اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در هر میدانی، به نوعی دهن کجی این ملت به سیاست های آمریکا و اروپا و اسرائیل برای عقب نگه داشتن ایران اسلامی است. علی رغم تحریم، در صنعت نظامی متکی به خود هستیم، در سه آبراه از هفت آبراه استراتژیک دنیا حضور داریم و در صورت نیاز می توانیم اعمال قدرت کنیم. در سیاست خارجی مستقل عمل می کنیم، در دنیا منزوی نیستیم. در بسیاری از رشته ها به دانش فنی آنها دست یافته ایم. در پزشکی بسیار قوی هستیم. ناو می سازیم، ماهواره پرتاب می کنیم، هواپیمای جنگی و پهباد می سازیم، بخش های مهمی از پالایشگاه و پتروشیمی و نیروگاه را خودمان تولید می کنیم. صنعت نفت را سالها است خودمان اداره می کنیم، در ورزش هم پشت قهرمانانی را به خاک می مالیم که همه امکانات را دارند. ما را مقایسه کنید با کشورهای اطراف خلیج فارس که جمعیت همه آنها روی هم از جمعیت ما کمتر است و درآمد حاصل از فروش نفت هیچیک از آنها از ما کمتر نیست. ما بدون اینکه ضعف های فراوان مملکت خودمان را فراموش کنیم نباید به حجم عظیم تبلیغات دشمن برای ایجاد ناباوری نسبت به راهی که انتخاب کرده ایم پاسخی دهیم که خداوند راضی نباشد. قهرمانی ورزشکاران ما گامی مثبت در همین راستا است
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    4 0
    پرچم ما در نگاه اول یک پارچه است ولی نام الله وسط پرچم و سرود ملی که با نام مقدس امام و شهدا مزین شده به آن قداست میدهد
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    3 0
    هورا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس