چهار آزادکار ایران امروز به میدان می‌روند

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ظهر امروز و با برگزاری مسابقات مقدماتی اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم پیگیری می‌شود.

به گزارش مشرق، دومین روز از رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در حالی از ظهر امروز آغاز می‌شود می‌شود که طی آن علیرضا سرلک در وزن ۵۷ کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در وزن ۶۵ کیلوگرم، محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم و کامران قاسم پور در وزن ۹۲ کیلوگرم نمایندگان کشورمان در چهار وزن دوم به مصاف حریفان خود می‌روند.

بر این اساس برنامه پیکارهای نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم علیرضا سرلک پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان جوزپه ویلارو از اکوادور وجمال الصبری از یمن می‌رود. در این وزن ۲۲ نفر حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

کری‌خوانی تیلور شب قبل از فینال

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی در دور اول با گابریل جاناتچ از اتریش کشتی می‌گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان سباستین ریو را از پورتوریکو و ماکسیم ساکولتان از مولداوی می‌رود. در این وزن ۲۷ نفر حضور دارند.

در وزن ۷۹ کیلوگرم محمد نخودی در دور اول به مصاف کانوا از ایتالیا می‌رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم با برنده مبارزه میان رستم راسویف از اوکراین و آرمان آواگایان از ارمنستان کشتی می‌گیرد. در این وزن ۲۵ نفر حضور دارند. جردن باروز در بالای گروه قرار دارد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم کامران قاسم پور پس از استراحت در دور اول در دور دوم با برنده کشتی میان هریبرتو ساندی کاستاریکا از وآندریل ولاوسف از اوکراین مبارزه می‌کند. در این وزن ۲۰ نفر حضور دارند. جی دن کاکس در گروه قاسم پور حضور دارد و تا مرحله نیمه نهایی با وی برخورد نخواهد کرد.

منبع: فدراسیون کشتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس