کد خبر 1279981
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
ورود افراد واکسینه نشده به مترو ممنوع می‌شود؟

نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در مورد اجرای محدودیت‌های هوشمند در متروی تهران توضیحاتی داد.

به گزارش مشرق، علی عبداله پور نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه  در پاسخ به این سوال که آیا افرادی که واکسن تزریق نکردند امکان استفاده از خطوط مترو را دارند یا خیر؟ اظهار کرد: علی رغم صحبت هایی که شده است در این زمینه اما همچنان هیچ ابلاغیه در این زمینه به متروی تهران اعلام نشده است و بنده نیز فقط در این مورد شنیده ام و هنوز چیزی عملیاتی نشده است و فکر می کنم این موضوع با توجه به امکانات موجود غیر ممکن است.

بیشتر بخوانید:

تزریق بیش از ۲۹ هزار دُز واکسن در متروی تهران

وی افزود: در برخی از کشور های پیشرفته دنیا سیستم اعلام قرنطینه هوشمند وجود دارد اما در سیستم حمل و نقل عمومی وجود ندارد و تشخیص افراد مبتلا سخت است.

بیشتر بخوانید:

مسافران مترو با تست مثبت کووید ردیابی می شوند؟

عبداله پور در مورد ضدعفونی کردن واگن های مترو گفت: همچنان این کار در حال انجام شدن است و بسیاری از واگن‌ها و ایستگاه‌های مترو روزانه در حال ضدعفونی شدن هستند.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه همچنین در پاسخ به سوالی در مورد تعداد واگن و قطارهای فرسوده در مترو شهر تهران گفت: نزدیک ۴۵۰ تا ۵۰۰ واگن و همچنین بیش از ۴۰ قطار داریم که نیاز به بازسازی دارند. 

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    2 3
    خدا مسئولان ایران را شفای عاجل عنایت کند
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
    2 0
    ازاین جوکها نگید. از روز اول کرونا آدم روی آدم بود که سوار مترو و اتوبوس میشد و میشه! اینا اگه نگران پروتکل بودن تعداد قطارهاشون رو زیاد میکردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس