کد خبر 1279400
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸
تیم ملی با اسکوچیچ به اتحاد رسید/ سخت‌ترین بازی را با کُره داریم

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد درخشان بازیکنان تیم ملی گفت: در مسابقات انتخابی جام جهانی با دراگان اسکوچیچ توانستیم به اتحاد و اعتماد به نفس لازم برسیم.

به گزارش مشرق، فرزاد آشوبی درباره تقابل تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات در گروه A انتخابی نهایی جام جهانی قطر گفت: فکر می‌کنم اعتماد به نفس و ساختار تاکتیکی تیم ملی ایران به حدی ایده آل است که بتوانیم امارات را در خاک این کشور شکست دهیم.

او که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران را دارد در خصوص عملکرد ملی ملی‌پوشان افزود: بدون شک بهترین بازیکنان را داریم. آنها چندین سال است کنار هم بازی می‌کنند. فیلم‌هایی که از رختکن تیم ملی بیرون می‌آید دل مردم را هم خوشحال می‌کند. اتحاد در بین بازیکنان و توجه آنها به یک هدف مشترک بسیار ارزنده است. بازیکنان تیم ملی ایران کاملا حرفه‌ای عمل می‌کنند و این موضوع نشان می‌دهد ستاره‌های تیم ملی درک عمیقی از جایگاه خود پیدا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد

پیشکسوت فوتبال ایران درباره تاثیر دراگان اسکوچیچ روی ملی‌پوشان افزود: اگر بخواهیم فارغ از احساسات صحبت کنیم و ستاره محور فکر نکنیم باید بگوییم اسکوچیچ تمام این نظم و اتحاد را ایجاد کرده است.

تیم ملی با اسکوچیچ به اتحاد رسید/ سخت‌ترین بازی را با کُره داریم

وی در ادامه تمجید از سرمربی کروات تیم ملی ایران تصریح کرد: شاید خیلی‌ها بگویند رشد بازیکنان در دوران کارلوس کی روش بود. قبول داریم ایشان مربی بسیار خوب و بزرگی بود اما فراموش نکنیم نتایج تیم ملی در سخت‌ترین برهه، با اسکوچیچ تبدیل به بهترین دوره شد. تاکتیک تیم ملی ایران کاملا تغیر کرده است و همه فهمیده‌اند بازیکنان بزرگی داریم. وقتی باور از داخل رختکن تیم شروع شود به افکار بازیکنان حریف نیز می‌رسد و آنها با ترس بازی می‌کنند.

آشوبی درباره دیدار با کره جنوبی نیز گفت: من فکر می‌کنم سخت‌ترین دیدار با کره است. آنها تیمی بسیار قوی هستند و فرصت کافی برای هماهنگی با افکار پائولو بنتو را نیز پیدا کرده‌اند. این تیم قطعا سخت‌ترین حریف برای ما در مسیر رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر محسوب می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس