بازداشت میخائل ساکاشویلی رئیس جمهور سابق گرجستان

نخست وزیر گرجستان از بازداشت میخائیل ساکاشویلی رئیس جمهور سابق این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از ریانووستی، «ایرالکلی گاریباشویلی» نخست‌وزیر گرجستان پنج‌شنبه شب اعلام کرد «میخائیل ساکاشویلی» رئیس‌جمهور سابق این کشور پس از ورود به خاک گرجستان از مرز اوکراین، دستگیر شده و به بازداشتگاه انتقال یافته است.

نخست‌وزیر گرجستان در خصوص بازداشت ساکاشویلی گفت: «افسران ما اطلاعات اولیه‌ای درباره حرکت او [ساکاشویلی] از اوکراین به سمت گرجستان در اختیار داشتند و پس از ورودش به خاک گرجستان، فرآیند بازداشت اجرا و او به یک بازداشتگاه منتقل شد.»

وی اشاره‌ای به اینکه رئیس‌جمهور سابق گرجستان دقیقاً در کدام منطقه از این کشور و تحت چه شرایطی بازداشت شده است، نکرد.

میخائیل ساکاشویلی که در فاصله سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۳ رئیس‌جمهور گرجستان بود، صبح امروز جمعه پس از چند سال زندگی در اوکراین اعلام کرد که به کشورش بازگشته و در شهر باتومی حضور دارد. با این حال وزارت کشور گرجستان اعلام کرد که ساکاشویلی هنوز وارد خاک این کشور نشده است.

ساکاشویلی متهم به سوء استفاده از قدرت در دوران ریاست جمهوری خود است و نخست‌وزیر کنونی گرجستان پیش از این اعلام کرده بود که وی به محض ورود به خاک گرجستان بازداشت خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ش. AE ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    0 0
    باید این مردک دار بزنن یک احمق آمریکایی که اول کشور خودشو به گند کشید و بعد وارد اوکراین شد و با دادن پاسپورت اوکراینی از طریق ریس جمهور قبلی اوکراین پترو پراشنکو که همیشه مست بود در اوکراین هم به گند کشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس