نشست خبری کومان؛ چیزی شبیه به یک خداحافظی غیررسمی

سرمربی باشگاه بارسلونا در آستانه نبرد این تیم برابر اتلتیکومادرید در لالیگا، تاکید کرد که گرچه هیچ ابلاغی از سوی باشگاه به وی نشده اما شرایط محرز است

به گزارش مشرق، «رونالد کومان» در دیدار فرداشب(شنبه) بارسا برابر اتلتی، به دلیل محرومیت دو جلسه‌ای، روی نیمکت آبی‌اناری‌ها نخواهد بود و اوضاع به‌گونه‌ای است که یک نتیجه منفی دیگر سند اخراج وی را در فاصله تعطیلات بازی‌های ملی، امضا خواهد کرد.

کومان در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: هیچکس به من حرفی نزده و درست که رییس باشگاه صبح امروز اینجا بود اما من او را ندیدم؛ او به من چیزی نگفته اما خودم چشم و گوش دارم و متوجه خبرها و شایعاتی که منتشر می‌شود، هستم.

کومان در پاسخ به نقطه ضعف اصلی بارسا، ناتوانی در تبدیل موقعیت‌ها به گل را عمده ضعف تیم خواند و گفت: در حال حاضر هماهنگی و تعادل نداریم؛ بازیکنان هجومی ما در حال بازگشت به شرایط ایده‌آل هستند. به اندازه کافی زهردار نیستیم. اتلتیکو قادر است تنها با یک ضربه به چارچوب، خود را به گل برساند. ما در بازی‌ها چهار ضربه به سمت دروازه می‌زنیم و هیچکدام گل نمی‌شود. از این حیث تفاوت بزرگی داریم.

مرد هلندی در پاسخ به پرسشی در این خصوص که چه نمره‌ای به خودش می‌دهد، با کمی آشفتگی گفت: از دفاع کردن از خودم خسته شده‌ام؛ حالا هر کسی می‌تواند شرایط باشگاه و تیم را آنالیز کند. ما تغییرات اعمال شده در باشگاه را پذیرفتیم. هنوز هم معتقدم این اتفاق خوبی بود؛ اطمینان دارم هستند کسانی که فکر می کنند این کار بی‌احترامی بود. برخی بر این باورند که این اتفاق زمان‌بر است... دوست دارم یک روز در مود آنچه در سر دارم با شما حرف بزنم.

این نشست به نظر آخرین نشست خبری کومان در کسوت سرمربی باشگاه بارسلونا بود و این موضوع با پاسخ وی به این پرسش که بهترین لحظه دوران حضورش در بارسا چه زمانی بوده، پررنگ‌تر شد.

وی در این باره گفت: باید جواب بدهم؟ شرایط طوری است که انگار رفتنی هستم. بهترین لحظه؛ امضای قرارداد. بدترین لحظه؛ رفتن لیونل مسی.

کومان در پایان نیز در پاسخ به این پرسش که آیا سرمربی دیگری می‌تواند عملکرد بهتری از تیم فعلی بارسا بگیرد یا خیر تاکید کرد: نمی‌دانم؛ آیا جواب دادن به این سوال هم اجباری است؟ اگر یک کیف پر از پول داشتم، مسی الان اینجا بود و علاوه بر این، بازیکنان دیگری را هم به اینجا می‌آوردم تا سبک فوتبال مالکانه را پیاده کنیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس