تزریق واکسن کرونا در طرح شهید سلیمانی

سخنگوی دانشگاه علدم پزشکی گیلان گفت: امتناع برخی شهروندان از دریافت واکسن کرونا آنها را از دریافت خدمات محروم می کند.

به گزارش مشرق، فردین مهرابیان  با اشاره به برخی شایعات در فضای مجازی درباره واکسیناسیون، اظهار کرد: همه مردم برای ایمنی بیشتر باید واکسن کرونا را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه عدم واکسیناسیون مشکلات فراوانی برای شخص و جامعه ایجاد می‌کند، افزود: با توجه به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا درباره ارائه خدمات بر اساس داشتن کارت واکسن همه مردم باید واکسیناسیون را انجام دهند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر اینکه نداشتن کارت واکسن افراد را از دریافت همه خدمات در سطح جامعه محروم می‌کند، گفت: افرادی که درباره تزریق واکسن به دلایل واهی مقاومت می‌کنند هم سلامت خود و هم سایر افراد جامعه را به خطر می‌اندازند.

وی در ادامه همچنین به شایعاتی درباره سلامت و ایمنی واکسن‌های موجود اشاره و تأکید کرد: همه واکسن‌های در حال تزریق مراحل بالینی خود را گذرانده و مورد تأیید قرار گرفته و در مقابل بیماری ایمنی ایجاد می‌کنند.

مهرابیان با اشاره به اینکه افرادی که واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند کمتر به این ویروس مبتلا می‌شوند، گفت: در صورت ابتلاء نیز شدت این بیماری در این افراد بسیار خفیف است.

وی به ادامه شیب نزولی بیماری کرونا در استان گیلان اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر ۴۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی استان گیلان بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۸۷ بیمار جدید در بیمارستان پذیرش شده‌اند، گفت: ۷۶ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که ۱۳ بیمار امروز به این بخش منتقل شده است.

وی تأکید کرد: همچنان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در دورهمی ها و تجمعات باید از سوی شهروندان رعایت شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    3 0
    من که کرونا گرفتم چرا باید واکسن بزنم؟
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    1 0
    العین حقّ، و الرّقی حق، و السّحر حقّ، و الفأل حق، و الطیرة لیست بحق، و العدوی لیست بحق. و الطیب نشرة، و العسل نشرة، و الرکوب نشرة، و النظر الی الخضرة نشرة. چشم زخم و افسون و جادوگری و فال نیک زدن راست و درست است، فال بد زدن و سرایت بیماری از یکی به دیگری راست نیست، بوی خوش و عسل و سواری و نگریستن به سبزه مایه درمان است. منبع : حکمت ۴۰۰ نهج البلاغه واکسن اجباری معنی نداره
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    2 0
    طبق نظر شورای نگهبان چنین چیزی بر خلاف قانون اساسی است ثانیا اگر شخص میلیاردر هم باشه باز هم از خدمات بانکی محرومش میکنید یا چون بهش نیاز دارید این را چشم پوشی می کنید؟
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    4 0
    کاشکی برای سلامت روح، بی حجابی را هم همین طور برخورد می کردین و برخی خدمات را منع!
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    1 0
    دروغ نگو فامیل ما بعد از یک سال و هفت هشت ماه از کرونا اصلا مبتلا نشد همین که واکسن زد کرونا گرفت و شدید هم بود کسانی که واکسن نمی زنند با استناد به نظرات کارشناسان مستقل و غیر وابسته به سازمان بهداشت جهانی از دریافت واکسن امتناع می کنند محرومیت از خدمات اجتماعی هم ظلم در حق ملت است
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    0 0
    موقع رای خواستن همدیگه رو میبینیم. اگه خدمات ندید ما هم رای نمیدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس